محمود عباس: توافق امارات با اسرائیل خنجری بود که به پهلوی فلسطین زده شد

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را خنجری بر پهلوی فلسطین توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین در نشستی در رام الله گفت: «امروز با قلبی واحد گرد هم جمع شده‌ایم تا وظیفه ملی خود در قبال آرمان فلسطین را انجام دهیم».

محمود عباس افزود: «در مرحله بسیار مهم وخطرناکی قرار داریم؛ به گونه‌ای که قضیه فلسطین با توطئه‌های گوناگون که مهمترین آن معامله قرن است مواجه شده است. قضیه فلسطین امروز با پروژه های عادی سازی انحرافی روبه روست».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: «آخرین خنجر مسموم به پهلوی فلسطین توافق اماراتی-اسرائیلی تحت حمایت آمریکا بود. ما امروز با عنوان یک ملت واحد با مسئله ای واحد گرد هم جمع شده ایم؛ فلسطین و قدس ما را گرد هم آورده است».

وی گفت: «تصمیم گیری در مورد وطن ما حق محض ماست و هرگز نمی پذیریم که کسی به جای ما سخن بگوید یا اینکه از طرف ما اختیار داشته باشد. عده‌ای که ساخته آمریکا و انگلیس هستند از سال ۱۹۱۷ با وعده بالفور علیه ما شدند».

محمود عباس اضافه کرد: «تاکید می‌کنیم که ما به هیچکس اختیار نداده و نخواهیم داد تا به جای ما سخن بگوید. فقط ما بودیم که طرح الحاق کرانه باختری را متوقف کردیم، ملت ما بود که معامله قرن را به شکست کشاند و هیچکس در این راه همراه ما نبوده است».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: «گفتیم اگر رژیم اشغالگر حتی یک وجب از خاک ما را الحاق کند، مسئولیت عواقب آن متوجه خود این رژیم خواهد بود. اشغالگران اموال مردم فلسطین را توقیف کرده و از آن سرقت می کنند».

وی در پایان گفت: «کشورهای عربی به تعهدات خود در قبال ما عمل نکرده اند. دولت آمریکا کشورها را از اعطای قرض به ما در قبال اموال مسدود شده خودمان منع کرد، اما ما سقوط نکردیم. اطمینان داریم که از اپدیمی کرونا عبور خواهیم کرد و تصمیم گرفته ایم تا یک هیئت وزاری را به همراه ۲۰ کامیون دارو به غزه بفرستیم».

در پی اعلام توافق ننگین امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی روابط، گروه‌های فلسطینی در رام‌الله جمع شدند تا ابعاد مختلف خیانت امارات و همچنین تبعات منفی این توافق را بررسی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
من که از قدیم می دونستم رژیمهای سعودی و امارات و بقیه امثال آنها، خود خنجری در پیکره دنیای اسلام هستند که بوسیله انگلیس ایجاد و همینک بوسیله آمریکا حمایت و ادامه حیات می دهند.

از چنین رژیمهای همچین کارهایی در واقع پرده از نقاب آنها برای دیگران که مثل من نیستند بر می دارد.
آخرین اخبار