مددی: مجیدی با ما قرارداد دارد/ سعید واسعی گزینه مد نظر ما است

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مددی، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه به عنوان یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات انتخاب شده گفت: معاون ورزشی‌ها باشگاهی عضوی از کمیته نقل و انتقالات است و من هم بر همین اساس به عنوان یکی از اعضا انجام وظیفه می‌کنم.

او ادامه داد: ما پیش از فینال درگیر مسابقات بودیم و ان شاالله از شنبه هفته آینده نقل و انتقالات را به صورت جدی دنبال می‌کنیم. زمان محدودی داریم، اما ما مذاکرات را متوقف نکردیم و با ۲ ،۳ بازیکن مد نظر باشگاه مذاکرات اولیه را انجام دادیم. با ۲ باشگاه صحبت کردیم و به صورت مکتوب شرایط را از باشگاه‌ها خواستیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه ۷ بازیکن این تیم ممنوع الخروج هستند گفت: این موضوع درست نیست. ۷ بازیکن تیم امید ما مشغول به تحصیل هستند و گواهی اشتغال خود را ارائه داده اند و امیدوارم مشکل دیگری نداشته باشند.

او درباره سرمربی استقلال پس از بازی فینال جام حذفی تصریح کرد: الان نیاز اساسی استقلال آرامش است و باید بگویم آرامش کلید واژه این تیم خواهد بود، آن هم ۴۸ ساعت باقی مانده به بازی فینال جام حذفی. فکر می‌کنم درباره وضعیت سرمربی، مدیر عامل بهتر است پاسخ دهد، اما می‌دانم تمام تلاش خانواده استقلال این است که  فینال تمام شود و ان شاالله اگر مجیدی به موقع بر قصد خود تاکید و اصرار به جدایی داشته باشد، تصمیم گرفته می‌شود، اما مجیدی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و باید متعهد باشد و بماند.

او درباره تمدید قرارداد‌های بازیکنان فعلی تیم با استقلال گفت: با توجه به ترافیک بازی‌ها، دوستانی که قراردادشان به پایان می‌رسد با آن‌ها مذاکرات انجام شده و از شنبه هفته آتی با آن‌ها تمدید قرارداد انجام خواهد شد.

مددی درباره جذب بازیکنان جدید گفت: سعید واسعی گزینه ما است و ما برای پیکان نامه صادر کردیم و منتظر اعلام شرایط باشگاه هستیم که ان شاالله ما بقی موارد را انجام دهیم، اما از بیان نام سایر بازیکنان معذور هستم تا در فضای آرام کار را پیش ببریم. سعید آقایی را مد نظر نداریم و علاقه‌ای به جذب او نداشتیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره حضور سیاوش یزدانی در بازی فینال گفت: تا جایی که اطلاع داریم یزدانی مصدومیت جزئی داشت و فکر می کنم به بازی فینال برسد و مصدومیتش آن چنان جدی نبود.

او درباره اینکه آیا علی کریمی در استقلال می ماند یا خیر گفت: یکی از بهترین بازیکنان اخلاق مدار علی کریمی است و باشگاه طی چندین بار با او مذاکره داشته و این بازیکن هم پیشنهاد های خود را داده و در حال بررسی هستیم و ان شاالله روز شنبه رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار