ادعای ترامپ درباره شمار بالای بینندگان همایش ملی جمهوریخواهان

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد همایش ملی جمهوریخواهان بیننده بیشتری نسبت به همایش دموکرات‌ها داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در یک سری پیام توئیتری به تمجید از فعالیت اعضای ستاد انتخاباتی خود و ادعا درباره شمار بالای بینندگان همایش ملی جمهوریخواهان پرداخت.

او در یک توئیت فعالیت‌های ستاد انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۰ را به دلیل "روح و اشتیاق بیشتر از گذشته" ستود و نوشت: ستاد انتخاباتی من، با وجود همه اخبار جعلی، کتاب‌های جعلی و گزارش‌های رقت انگیز درباره من روحیه و شور و شوق بیشتری نسبت به گذشته دارد و همانند ستاد انتخاباتی سال ۲۰۱۶ عالی و شگفت انگیز است.

ترامپ پیش از این نیز ادعا کرده بود که ستاد انتخاباتی‌اش برخلاف ستاد انتخاباتی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها از شور و شوق بالایی برخوردار است.

او در توئیت دیگری بار دیگر ادعای خود را درباره اینکه همایش ملی جمهوریخواهان بینندگان بیشتری را نسبت به همایش ملی دموکرات‌ها جذب کرده است، نوشت: واو! به رغم دیدگاه‌های دموکرات‌ها در تلویزیون و دروغ‌های آنلاین همایش آنها، ما ۱۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار بیننده جذب کردیم. همایش ملی جمهوری خواهان، همایش ملی دموکرات‌ها را منفجر کرد. زیاد دور نیست دورغ‌های آن‌ها درباره روسیه، فوتبال و هر چیز دیگری. سوم نوامبر.

به رغم گزارش‌های اولیه درباره تعداد مخاطبان همایش ملی جمهوریخواهان و دموکرات ها، ترامپ مدعی است همایش ملی جمهوریخواهان بیننده بیشتری داشته است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که دموکرات‌ها در مقایسه با جمهوریخواهان در مرحله برگزاری کنوانسیون حزبی موفق‌تر عمل کرده‌اند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر نیز مدعی شده بود مراسم تحلیفش به مراتب با شکوه‌تر از دوره باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار