امیری: سرمربی تیم نساجی در فصل آینده، فکری خواهد بود/ فعالیت نقل و انتقالاتی را از هفته آینده شروع می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از ادامه همکاری با محمود فکری سرمربی این تیم شمالی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خبر داد.

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه محمود فکری گزینه سرمربیگری استقلال است، اظهار کرد: فکری با باشگاه نساجی قرارداد دارد و مشکلی در  این باره وجود ندارد و او فصل آینده هم هدایت تیم ما را برعهده خواهد داشت.  

او ادامه داد: فکری لیست بازیکنان مدنظرش را برای فصل بعد به باشگاه ارائه کرده است و قصد داریم نفرات مورد نیاز کادر فنی را به خدمت بگیریم تا حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.  

امیری درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی نساجی مازندران گفت: طبق برنامه قرار است فعالیت نقل و انتقالاتی خود را هفته آینده شروع کنیم و با بازیکنان فعلی برای تمدید قرارداد مذاکره کنیم و نفرات مدنظر کادر فنی هم به خدمت بگیریم.  

او درباره نتایج درخشان نساجی مازندران در لیگ نوزدهم اظهار کرد: بله عملکرد تیم ما در لیگ برتر فوتبال رضایت بخش بود و همه تلاش خود را می‌کنیم که به روند رو به رشد خود در فصل آینده ادامه بدهیم.  

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره اهداف این باشگاه در فصل آینده اظهار کرد: به هر حال ما قصد داریم که آبرو و اعتبار فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال حفظ شود و جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار