حمایت دستگاه قضایی خوزستان از سرمایه گذاران مشروع

 رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان با تمام توان از سرمایه‌گذاران مشروع و تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف اقتصادی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی  رئیس کل دادگستری  خوزستان با تاکید بر اینکه دستور موکد رئیس قوه قضاییه ورود دستگاه قضایی جهت حمایت از سرمایه‌گذار و رفع موانع پیش روی آنهاست، گفت: دستگاه قضایی خوزستان با تمام توان از سرمایه‌گذاران مشروع و تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف اقتصادی حمایت می‌کند.

او با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان و برخورد جدی و قاطع با ایجاد کنندگان موانع در مسیر سرمایه‌گذاران مشروع، افزود: همه ما وظیفه داریم تا در رابطه با حل مشکلات سرمایه‌گذاران مشروع و واحد‌های تولیدی اقدامات اساسی و موثری داشته باشیم و موانع بی‌دلیل در مسیر بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری که برخلاف رویه جاری دیگر کشور‌ها است را رفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با بیان اینکه  جای تاسف دارد که برخی از افراد و دستگاه‌ها موانع جدی در مسیر سرمایه‌گذاران مشروع در استان ایجاد می‌کنند و این خیانت بزرگی است و دستگاه قضایی استان به‌هیچ وجه از آن چشم پوشی نخواهد کرد، اظهار داشت: ضمن بررسی این موضوع با مقصرین در این زمینه چه مسئولان استانی و یا شخص حقوقی یا حقیقی، برخورد قاطع و جدی خواهد شد.

 رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی و مانع اصلی فرآیند تولید و سرمایه‌گذاری، رانت و رانت خواری است که باید با جدیت و همکاری تمام دستگاه‌ها مسیر‌های آن با اصلاح قوانین از بین برود و نباید اجازه داد موانعی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد شود.

این مقام مسئول گفت: دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید و در جهت تحقق رونق تولید و منویات مقام معظم رهبری، با حمایت همه جانبه حقوقی و قضایی از فرآیند تولید، اشتغال و جلوگیری از تعطیلی یا توقف فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی در این عرصه و امنیت سرمایه‌گذاری و پایدار در جامعه و همچنین افزایش سرمایه‌گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

او هدف از تشکیل این جلسات را شناسایی موانع سرمایه گذاری در استان و تلاش در جهت حل مشکلات آنان بر شمرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید در جهت حفظ آرامش و جلب اعتماد و نظر سرمایه‌گذار مشروع حرکت کنند چرا که موفقیت سرمایه گذار باعث تحقق رونق تولید و اشتغال می‌شود.

 سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری به منظور تسهیل در فرآیند رسیدگی به امورات و استعلام گیری فعالان اقتصادی طراحی شده است که راه اندازی آن می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار در استان تاثیر زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.