شکست سردار آزمون مقابل حریف عراقی در نظرسنجی AFC

در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب بهترین گل تاریخ جام ملت ها، مهاجم تیم ملی کشورمان برابر حریف عراقی خود شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب بهترین گل تاریخ جام ملت ها، برابر یونس محمود عراقی شکست خورد.

پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی چند مرحله‌ای به راه انداخته است تا بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا را انتخاب کند و برای این کار ۳۲ گل برجسته تاریخ این رقابت‌ها را نامزد کرده است.

با پایان دور یک شانزدهم نهایی این نظرسنجی، دور یک هشتم نهایی از روز دوشنبه (سوم شهریور) آغاز شد که طی آن گل سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی فوتبال قطر در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ با گل یونس محمود، بازیکن تیم ملی عراق برابر تیم ملی عربستان در جام ملت‌های ۲۰۰۷ رقابت می‌کرد.

مهلت این نظرسنجی امروز (چهارشنبه) به پایان رسید و گل محمود ۷۴ درصد آرای کاربران را به خود اختصاص داد و گل سردار فقط ۲۶ درصد رای کسب کرد. به این ترتیب گل یونس محمود عراقی به مرحله یک چهارم نهایی این نظرسنجی راه یافت.

گل علی دایی به کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ نیز به مرحله یک هشتم نهایی این نظرسنجی راه یافته است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار