خلیفه: درخواست میزبانی دوره‌های مربیگری را به فدراسیون جهانی تکواندو ارائه کرده ایم

عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو گفت: امیدواریم برای برگزاری دوره‌های مربیگری بین المللی بتوانیم امتیاز میزبانی را از فدراسیون جهانی بگیریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید نعمت خلیفه عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو درباره برگزاری نشست آنلاین این کمیته که اخیرا برگزار شد، بیان کرد:  من به عنوان نماینده کمیته آموزش کشورمان در این جلسه حضور پیدا کردم و مصوبات این جلسه درباره برگزاری دوره‌های مربیگری بین المللی به جلسات بعدی موکول شد.

او ادامه داد: قرار است برای مربیان سراسر دنیا در سطح یک, ۲ و ۳ دوره‌ای برگزار شود که همچنان در حال بحث است. ما همچنین درباره برگزاری دوره‌های مربیگری پاراتکواندو المپیک ۲۰۲۰ و حضور  بیشتر مربیان در مسابقات پاراتکواندو در سراسر دنیا هم بحث کردیم. موضوع دیگر بحث  برگزاری "refresh course" و کلاس‌های داوری‌های بین المللی به کشور‌هایی بود که درخواست میزبانی داشتند.

خلیفه همچنین اظهار کرد: ایران سال گذشته اولین دوره مربیگری بین المللی را به عنوان میزبان برگزار کرد که امیدواریم برای دوره‌های سطح ۲ و ۳ هم بتوانیم امتیاز میزبانی را بگیریم.   درخواست این دوره‌های آنلاین را داده ایم و امیدواریم این اتفاق به زودی محقق شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار