بازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر

رئیس کل دادگستری مازندران ازبازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری گفت: در پی دستگیری سرپرست قبلی و فعلی شهرداری سلمانشهر، یک عضو شورای شهر نیز دستگیر شد.

او افزود: با تلاش و پیگیری‌های دادستانی عباس آباد و سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عضو شورای شهر یک کارمند شهرداری نیز دستگیر شد و تحقیقات جهت تکمیل شدن پرونده ادامه دارد.

اکبری نیز روز گذشته گفت: شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود طبق حکم قضایی از کار معلق و برکنار شد. سال گذشته پرونده‌ای برای شهردار سورک تشکیل شد که در ادامه رسیدگی‌های قضایی و با پیگیری‌های دادستان میاندرود با ۷ اتهام از جمله سو استفاده از موقعیت شغلی و پرداخت رشوه از ادامه کار معلق شد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با تایید دستگیری چهارمین عضو شورای اسلامی شهر ساری مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی گفت: میزان تخلف مالی در پرونده شهرداری و شورای شهر ساری بسیار زیاد بوده و این پرونده در حال رسیدگی است.

او بیان کرد: سرپرست شهرداری سلمانشهر، سرپرست قبلی، شهردار قبلی و یکی از کارمندان شهرداری این شهر در غرب مازندران نیز به اتهام رشا و ارتشا دستگیر و بازداشت شدند.

اکبری گفت: متهمان این پرونده به دلیل اتهامات اقتصادی بازداشت شدند و باتوجه به گستردگی تخلفات صورت گرفته تحقیقات جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار