رتبه هشتم خراسان جنوبی درکاهش تردد‌های بین استانی

خراسان جنوبی رتبه هشتم را در زمینه تردد‌های بین استانی در محور‌های مشترک با استان‌های همجوار کسب کرده و میزان این تردد‌ها کاهش یافته است.

سهرابی سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پنج ماهه امسال میزان تردد‌هایی که در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده نسبت به مدت مشابه پارسال به کمتر از از ۱۵ میلیون و صد هزار ترد درسیده است.

او افزود: براساس داده‌های ترافیکی سال‌های گذشته به طور معمول در پنج ماهه نخست هر سال نسبت به پارسال معمولا باید به میزان ۸ درصد افزایش تردد داشته باشیم در صورتی که به کاهش ۲۲ درصدی تردد داخل استانی رسیده ایم.

سهرابی تصریح کرد: بیش از ۲۸ درصد میزان تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان را وسایل نقلیه سنگین (کامیونت، کامیون، اتوبوس وتریلر) تشکیل می‌دهند.

سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: حدود ۷۲ درصد تردد‌ها در محور‌های استان متشکل از وسایل نقلیه سبک (سواری‌ها و وانت ها) بوده است.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: از ابتدای اسفند پارسال تردد‌های بین استانی در محور‌های مشترک خراسان جنوبی با استان‌های همجوار ۲۹ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار