ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت درشهرستان اهر

فرماندار اهرگفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت ضروری است وشهروندان باید جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رسول خدابخشفرماندار اهر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت این شهرستان افزود : جایگاه‌های سوخت از مکان‌های پرتردد و حساس بوده و محل مستعدی در راستای انتقال بیماری کرونا از طریق جمع آوری وجه نقد و استفاده از دستگاه‌های مربوطه است.

او   بر ضرورت توجه به فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در مراکز پرتردد و سربسته تاکید کرد و گفت: تجمع و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عوامل مهم انتقال کرونا است.

او  از تشکیل اکیپ‌های نظارتی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هیأت‌های عزاداری در مناطق شهری و روستایی اهر خبر داد و افزود: عزاداری‌های محرم نباید باعث خدشه دار کردن دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) و سلامتی مردم شود.

فرمانداراهر در ادامه بر ترویج پویش "نذر ماسک" در ایام کرونا و به ویژه ماه محرم و صفر در بین مردم و هیات‌های عزاداری تاکید کرد و افزود: در روز‌های کرونایی، سلامتی مردم خط قرمز ما بوده و عزاداری‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

سرهنگ پاسدار موسی صفی  فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز  گفت: این رزمایش که در نقاط پرتردد و شلوغ شهر اهر برگزار خواهد شد.

 او افزود: در قالب این رزمایش، به صورت نمادین تذکراتی از طرف اتاق اصناف و بسیج اصناف برای کاسبان بازار، پاساژ‌ها و سایر کسبه ارائه شده و ماسک توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.