افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ طرح در شهرستان مرند

فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: همزمان با هفته دولت ۵۰ طرح با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند  در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت، افزود: هفته دولت فرصت گران بهایی برای تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است تا مردم فهیم و قدرشناس ایران با دستاورد‌ها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های دولتی آشنا شوند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور خاطرنشان کرد: هفته دولت امسال با پدیده کرونا مواجه است، در نتیجه رویکرد برنامه‌ها در شهرستان باید با کمترین حضور و تشکیل اجتماع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

او همچنین به تقارن برنامه‌های هفته دولت با ایام ماه محرم اشاره کرد و افزود: لازم است برنامه ریزی‌ها در هفته دولت، با سلیقه و ابتکار و متناسب با ایام محرم انجام شود.

فرماندار مرند با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در سال جاری افزود: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت امسال، افتتاح ۲ پایگاه سلامت، افتتاح آسفالت معابر چند روستا، افتتاح جایگاه سوخت در شهر کشکسرای، افتتاح طرح‌های مخابراتی، افتتاح ورودی و میدان شهر مرند و آغاز عملیات برق رسانی به چند روستاست.

گرشاسبی گفت: امید است با همراهی مردم و مسوولان، شاهد توسعه هر چه بیشتر شهرستان باشیم.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.