شرط فدراسیون جهانی جودو برای حضور در مسابقات بین المللی

فدراسیون جهانی جودو طی بیانیه‌ای دارا بودن ۲ تست منفی کووید ۱۹ را اصلی‌ترین شرط حضور در رویداد‌های بین المللی جودو پس از بازگشایی اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی جودو طی بیانیه‌ای دارا بودن دو تست منفی کووید ۱۹ و احراز کتبی عدم داشتن علائم کرونا به مدت ۱۴ روز را اصلی‌ترین شرط حضور در رویداد‌های بین المللی جودو پس از بازگشایی اعلام کرد. این اقدام برای میزبانان رویداد‌های بین المللی و دست اندرکاران آن‌ها نیز الزامی‌ است و علاوه بر آن، سنجش درجه تب در تمامی اماکن اقامتی و مسابقات و به محض ورود به محل برگزاری نیز صورت خواهد پذیرفت.

این نهاد بین المللی که به منظور برگزاری رویداد‌های خود نسبت به انتشار دستورالعمل بازگشایی مسابقات اقدام کرده است طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تا زمان کشف واکسن کووید ۱۹ و دسترسی عمومی به آن، برگزاری مسابقات حتی در صورت ریزش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا تحت تدابیر سختگیرانه بهداشتی صورت می‌گیرد.

بر این اساس تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات ملزم به رعایت و پیروی از دستورالعمل IJF خواهند بود و در صورت عدم رعایت از حضور آن‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار