رئیس فدراسیون جودو سه شنبه به سفارت سوئیس می‌رود

آرش میراسماعیلی روز سه شنبه به همراه سجادی و داورزنی به سفارت سوئیس می‌روند تا مدارک خودشان را برای گرفتن روادید تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای فدراسیون جودو کشورمان به همراه جمعی از مسئولان وزارت ورزش قرار است روز ۲۶ شهریور ماه در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) حاضر شده تا در آنجا از حقانیت جودوی کشورمان دفاع کنند. به همین مسئولان ورزش کشورمان در صدد فراهم کردن روادید سفر به سوئیس هستند تا بتوانند به موقع خودشان را به دادگاه برسانند. از همین رو قرار است روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته مسئولان ورزشی کشورمان به سفارت سوئیس بروند تا مدارک خودشان را برای گرفتن رواید تحویل مسئولان این سفارت دهند.


بیشتر بخوانید:


طبق برنامه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو روز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه به همراه نصرالله سجادی و محمدرضا داورزنی به سفارت سوئیس می‌روند و مدارک خودشان را جهت اخذ روادید تحویل این سفارت می‌دهند. همچنین روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو به همراه وکیل پرونده و دستیارش به سفارت سوئیس می‌روند و آن‌ها هم مدارک خودشان را برای گرفتن روادید به مسئولان این سفارت تحویل می‌دهند. آن طور که گفته می‌شود بلافاصله پس از تحویل گرفتن مدارک از سوی مسئولان سفارت سوئیس کار‌های مربوط به اخذ روادید انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بیش ازیک ملیارد هزینه دادرسی در CAS بغیر از هزینه وکیل و بلیط هواپیما و هتل و مسافرت و گردشگری در سوییس ! چه شود ؟
آخرین اخبار