سوزان رایس: ترامپ دروغگوست و همه از آن خبر دارند

مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در مصاحبه اخیر خود رئیس‌جمهور کشورش را فردی «دروغگو» خواند و گفت همگان از این موضوع آگاه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا، در مصاحبه‌ای ضمن دروغگو خواندن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور، گفت همه افراد از این مسئله  آگاه هستند.

در این مصاحبه که از شبکه سی‌بی‌اس پخش شد، مشاور اسبق «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا، درباره رفتار ترامپ نیز مسائلی را بیان کرد و گفت او در حال آسیب زدن به کشورش است و سپس افزود: «متحدان ما نمی‌دانند چه رویکردی نسبت به ما ارائه دهند.»

همچنین رایس با ابراز نگرانی در خصوص عدم پیروزی «جو بایدن» نامزد رسمی دموکرات‌ها در انتخابات سال جاری و رقیب ترامپ، گفت: «در صورت شکست بایدن دیگر کشور ما آن آمریکایی که همواره صحبتش را می‌کنند، نخواهد بود. اگر ترامپ انتخاب شود وضعیت غیرقابل تحمل خواهد شد و نمی‌توان دوباره بازسازی انجام داد. در این صورت جایگاهمان در جهان بسیار آسیب‌پذیر خواهد بود.»

او در ادامه با بیان آنکه بی‌اغراق وضعِ حالِ حاضر آمریکا وضعیت «مرگ و زندگی» است، افزود: «در صورتیکه دیگر کشور‌ها تمایل به پیروی از ما نداشته باشند نمی‌توانیم بگوییم رهبر جهان هستیم. این دقیقا خطری است که چهار سال ریاست جمهوری ترامپ برای بار دوم آن را به همراه خواهد داشت.»

امروز اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه «جو بایدن» معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا، رسما به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا انتخاب شد.

به رغم آنکه بایدن نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا بود، او پس از رای نمایندگان منتخب از تمام ایالت‌ها و سرزمین‌های متعلق به آمریکا در رأی گیری مجازی سه شنبه شب در جریان کنوانسیون ملی این حزب، رسماً نامزدی را پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار