زرین آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۸۰ درصد داوطلبان کنکور کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۸۰ درصد داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کرده‌اند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار نهایی دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه گفت: در مجموع تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر در کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به امکان شرکت داوطلبان کنکور‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی در گروه زبان‌های خارجی و هنر در دو حوزه برای یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.

او افزود: تا صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد (اولین روز برگزاری کنکور) از تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت صادر شده برای کنکور سراسری، تعداد ۹۰۷ هزار و ۱۴۵ نفر یعنی ۸۰ درصد کارت خود را دریافت کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه، ۲۹ مرداد) فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، داوطلبان می‌توانند با چهار شیوه وارد کردن کد رهگیری، مشخصات فردی، شماره پرونده و شماره داوطلبی و جستجو بر اساس مشخصات کارت اعتباری، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

چنانچه داوطلبان در کارت ورود به جلسه خود، نقصی مشاهده کردند امروز (چهارشنبه، ۲۹ مرداد) صبح و بعدازظهر به باجه‌های رفع نقص شهر محل آزمون خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار