افتتاح ٩ پايگاه جديد اورژانس در البرز

رئيس مركز فوريت هاى پزشكى البرز گفت: هم زمان با افتتاح ٩ پايگاه جديد اورژانس ١٢دستگاه آمبولانس در چند روز آينده به مجموعه اورژانس البرز اضافه مى شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایى، رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: از ابتداء شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از ١٢هزار ماموریت کرونایى و بیش از ٣هزار بیمار کرونایى به بیمارستان‌ها توسط اورژانس البرز منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز با اشاره به این که ٥ پایگاه اورژانس در سطح استان فعال هستند و نیاز است ٣٠پایگاه اورژانس در سطح استان فعال شود تا به استاندارد هاى برنامه ى شیشم توسعه ى وزارت بهداشت و درمان برسیم افزود: هم زمان با افتتاح ٩ پایگاه جدید اورژانس در چند روز آینده ١٢دستگاه آمبولانس و ٥ دستگاه موتور آمبولانس به مجموعه اورژانس البرز اضافه مى شود.

بابایى گفت: از دى ماه سال ٩٥ تا به امروز ۶٩٠ پرواز انجام شده که بیش از هزار بیمار از طریق اورژانس هوایى استان به مراکز درمانى انتقال داده شده اند.

او افزود: ۶٠درصد پرواز هاى اورژانس هوایى مربوط به تصادفات جاده اى است.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز با اشاره به اين كه در سه ماهه اول سال جارى نسبت به سال گذشته ٣٠درصد افزايش تماس داشته ايم گفت: از ١٢۶ هزار تماس در سه ماهه اول در سال گذشته به ١۶٥ هزار تماس در سه ماهه اول سال جاری رسيده ايم.

انتهاى پیام/ خ. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.