اورژانس البرز در هفته ای که گذشت؛

پاسخگویی به ۱۱ هزار تماس تلفنی تا ۸ ماموریت هوایی

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: تکنسین‌ های اورژانس این استان در هفته ی گذشته به ۳ هزارو ۳۸۳ ماموریت اعزام شدند.

پاسخگویی به ۱۱ هزار تماس تلفنی تا ۸ ماموریت هواییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایى، رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت:از ۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۱۱ هزارو ۱۸۹ تماس تلفنی بودند و همچنین تکنسین‌های اورژانس  نیز به ۳ هزارو ۳۸۳ ماموریت اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز افزود:۳۵۶ مورد از این ماموریت‌ها ترافیکی و ۳ هزارو ۲۷ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

بابایى گفت: در مجموع این ماموریت ها، ۲ هزارو ۷۷۴ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، ۱ هزارو ۶۱۴ نفر در محل درمان شده و ۱ هزارو ۶۵ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: اورژانس هوایی استان هم نیز با انجام ۸ ماموریت به ۸ مصدوم امداد رسانی کرد.

بابایی گفت: از این تعداد ماموریت، ۲ مورد تصادف، ۳ مورد بیماری قلبی، ۲ مورد سکته مغزی و ۱ مورد زنان و زایمان بوده است.  از

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز  افزود: از این ۸ مورد ماموریت اورژانس هوایی ۶ مورد مربوط به شهرستان طالقان بوده که از زمان راه اندازی اورژانس هوایی استان، سرعت انتقال بیماران ویژه و مصدومین به مراکز درمانی، تخصصی به شدت کاهش یافته  است .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.