اجرای تمهیدات ترافیکی در اطراف مراکز برگزاری کنکور ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهور البرز از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور درسطح استان همزمان با برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز گفت: با توجه به اهمیت امنیت ترافیکی داوطلبان کنکور، پلیس راهور استان البرز با اجرای تمهیدات ترافیکی و روان سازی ترافیک، تسهیل در عبور و مرور داوطلبان را فراهم می‌کند.

او در توضیح بیشتر این موضوع افزود: با توجه به این که آزمون کنکور سراسری از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه در ۴ روز متوالی ادامه دارد، افزود: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ساعت ۶ صبح مقابل مراکز برگزاری آزمون و اطراف آن مستقر شده و تلاش می‌کنند تا گره‌های ترافیکی ایجاد شده را رفع کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان با توجه به این که زمان برگزاری آزمون از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرده است، خطاب به شهروندان، داوطلبان و خانواده آن‌ها گفت: در صورت استفاده از خودرو شخصی در محل مناسبی با فاصله مناسب از محل آزمون، خودروی خود را پارک کنند و از تجمع و توقف در مقابل مراکز آزمون خودداری کنند تا این موضوع باعث انسداد معابر و بروز ترافیک نشود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.