یزدان مهر مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از اجرای پویش ایران همدل در کشور

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور درباره جزئیات اجرای پویش ایران همدل و راه‌های مشارکت در آن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور درباره پویش ایران همدل، اظهار کرد: پویش ایران همدل با همکاری بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان صدا و سیما، وزارت ارتباطات و سازمان بهزیستی از عید غدیر تا آخر ماه صفر برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش به صورت متمرکز کمک‌های هموطنان را جمع آوری و در راستای نیاز مددجویان حرکت می‌کند، افزود: کمک‌های جمع آوری شده به مددجویان تحت پویش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه می‌شوند.

یزدان‌مهر درباره راه‌های مشارکت در پویش همدلی، گفت: کد دستوری *۱۴#، شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷، سایت سازمان بهزیستی و آپ‌های پویش ایران همدل راه‌های کمک رسانی خیرین و هموطنان است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور درباره اجرای پویش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ماه رمضان پویش همدلی مومنانه راه افتاد و ۲۸۱ میلیارد تومان مجموع مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی ما بود که بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شد که در این شرایط پیچیده اقتصادی کمک‌های خوبی برای این مددجویان بود.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی ۲۶۰ هزار دانش آموز و ۳۲ هزار دانشجو دارد که در سال گذشته در قالب پویش مشق مهر، لوازم تحریر و کوله پشتی اهدا شد و امیدوار هستیم امسال هم بتوانیم این کار را انجام دهیم، البته بنیاد مستضعفان اعلام کرد که به دانشجویان و دانش آموزان بهزیستی تبلت می‌دهد.

یزدان‌ مهر ادامه داد: با کمک‌های نقدی خیرین و هموطنان برای مددجویان وسایل بهداشتی و بسته‌های معیشتی تهیه می‌شود. همچنین با همکاری شهرداری‌ها ۱۵۰ مکان را مشخص کردیم که کمک‌های غیر نقدی را جمع آوری کنیم و ادارات بهزیستی در استان‌ها و شهر‌ها این آمادگی را دارند که کمک‌های غیرنقدی و نذورات ماه محرم هموطنان را جمع‌آوری کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیک شروع سال تحصیلی هستیم، اولویت ما کمک آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان است و اگر آن ظرفیتی که بنیاد اعلام کرد را جذب کنیم و تبلت‌ها را در اختیار بهزیستی قرار دهند، برای سایر مددجویان نیز  اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی تهیه می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ااااااا
۲۲:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
ما تحت پوشش کمیته امداد هستیم و 4 محصل داریم رفتیم کمیته امداد گفتن ما هیچ کمکی به شما نمیکنیم و هیچ طرحی نیست خودتون میدونین اگه میخوای درس بخونین میخواین نخونین
نظر من و که درج نمیکنین لطفا به رییس کمیته انتقال بدین
آخرین اخبار