سرنوشت بازماندگان قوم لوط در غرب

پس از هزاران سال که از عصر قوم لوط می‌گذرد، شاهدیم اقوامی از غرب و شرق عالم به سمت هم‌جنس‌گرایی رفته‌اند؛ سنت‌ها و قوانین الهی گویای آن است که این نوع از عملکرد سیستم صهیونیست جهانی، وابسته به انجمن‌های شیطانی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت لوط نبی (ع) از رسولان بزرگوار الهی، برادرزاده حضرت ابراهیم (ع) و برادر ساره بود. ایشان از جانب خداوند مأموریت یافت تا به سوی قومی برود که شنیع‌ترین رفتار‌ها از جمله هم‌جنس‌گرایی عادت آن‌ها بود. قوم لوط افراد بی‌مبالاتی بودند که در سرزمینی به تعبیر قرآن، «مُؤْتَفِکات‏» ۱ در فلسطین ساکن بودند. این سرزمین به شهر‌های سَدوم، عَموره، صَوغَر و صَبُویِیم در فلسطین گفته می‌شد. آنان علاوه بر لواط، مرتکب راهزنی و آزار و اذیت میهمانان می‌شدند.

بر اساس نقل‌های روایی، آنچه سبب انحراف قوم لوط شد، مکر ابلیس بود که در قالب انسانی به آن‌ها نحوه این عمل شنیع را آموخت.۲ علاوه بر این، با مکر و حیله، زنان آن‌ها را نیز ترغیب به این کار کرد تا به این ترتیب عملی خبیثانه را در تاریخ نهادینه کند. نقل است به قدری این انحراف در بین قوم لوط شیوع یافت که دیگر حیا به طور کامل از آن‌ها زدوده شد به گونه‌ای که در معابر و در انظار عمومی مبادرت به هم‌جنس‌بازی داشتند.

در این بین حضرت لوط در کنار رسالت خویش، به سوی چنین قومی مأموریت یافت تا آن‌ها را از این عمل باز دارد، اما هر بار با تهدید و تمسخر قوم خود مواجه می‌شد. لوط نبی به آن‌ها می‌گفت آیا دیده و دانسته مرتکب عمل ناشایست [لواط]مى‏‌شوید؟ آیا شما به جاى زنان، از روى شهوت با مرد‌ها در مى‌‏آمیزید؟! شما مردمى جاهلید. آیا تقوا ندارید؟ من براى شما فرستاده‌‏اى معتمدم. از خدا پروا دارید و فرمانم ببرید. بر این رسالت‏ اجرى از شما طلب نمى‏‌کنم. اجر من جز بر عهده پروردگار جهانیان نیست. اما قوم لوط در پاسخ می‌گفتند خاندان لوط را از شهرتان بیرون کنید که آن‌ها مردمى هستند که به پاکى تظاهر می‌کنند. ۳


بیشتر بخوانید


در نهایت خداوند آن‌ها را به عذاب سختی عذاب کرد و بر [سر]آنان بارانى [از آتش گوگرد]فروریخت؛ در عوض، لوط و ایمان‌آورندگان به او را از این عذاب نجات داد و بعد فرمود این ماجرا را برای شما نشانه قرار دادیم تا بماند برای قومی که در آینده جا پای آن‌ها می‌گذارد.

حالا پس از هزاران سال که از عصر قوم لوط می‌گذرد، شاهدیم اقوامی از غرب عالم و شرق به سمت هم‌جنس‌گرایی رفته و سعی می‌کنند نیاز‌های جنسیِ خود را همچون آن قوم از طریق نامشروع، آن هم به شنیع‌ترین شکل ممکن تأمین کنند. این فساد تا حدی در جوامع پیش رفته که سرزمینی همچون آمریکا، هلند، بلژیک، آرژانتین، اتریش، ایرلند، چین و برخی دیگر از کشورها، ازدواج با همجنس جز قوانین مدنی آن سرزمین در نظر گرفته شد. بررسی‌ها و پژوهش‌های انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان در میان افراد تحصیل‌کرده‌تر و جوان‌تر بیشتر است. همچنین طی این سالیان اخیر شاهد تظاهرات گسترده طرفداران هم‌جنس‌گرایی در خیابان‌های این کشور‌ها هستیم.

این اصطلاح را بار‌ها شنیدیم که تاریخ تکرار می‌شود، اما معمولاً عبرت‌های آن فراموش می‌شود. سنت‌ها و قوانین الهی گویای آن است که این نوع از عملکرد سیستم صهیونیست جهانی، وابسته به انجمن‌های شیطانی بی‌پاسخ نخواهد ماند و چه بسا بلایی شدیدتر از آنچه بر قوم لوط جریان یافت، بر سر آن‌ها باریدن بگیرد؛ چه اینکه فساد در هر رشته‌ای که باشد بالاخره سرانجامی تلخ به همراه خواهد داشت.

---------------------

پاورقی:
۱ ـ أَ لَمْ یَأْتِهِمْ نَبَأُ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ قَوْمِ نُوحٍ وَ عادٍ وَ ثَمُودَ وَ قَوْمِ إِبْراهیمَ وَ أَصْحابِ مَدْیَنَ وَ الْمُؤْتَفِکاتِ‏ أَتَتْهُمْ رُسُلُهُمْ بِالْبَیِّناتِ فَما کانَ اللَّهُ لِیَظْلِمَهُمْ وَ لکِنْ کانُوا أَنْفُسَهُمْ یَظْلِمُون‏
آیا خبر [حال‏]کسانى که پیش از آنان بودند: قوم نوح و عاد و ثمود و قوم ابراهیم و اصحاب مَدْیَن و شهرهاى زیر و رو شده، به ایشان نرسیده است؟ پیامبرانشان دلایل آشکار برایشان آوردند؛ خدا بر آن نبود که به آنان ستم کند، اما آنان بر خود ستم روا مى‌‏داشتند.
۲ ـ مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج‏۱۴، ص ۳۴۳،

۳ ـ (آیات ۸۰ تا ۸۴ سوره اعراف)، (آیات ۱۶۰ تا ۱۷۴ سوره شعراء)، (آیات ۲۸ تا ۳۵ سوره عنکبوت)

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قوم لوط ، همجنسگرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدیان
۱۷:۴۲ ۱۹ دی ۱۳۹۹
بسم الله. لطفا"توضیح دهید نوشته اید رابطه حضرت ابراهیم و حضرت لوط علیهماالسلام عمو و برادر زادگی است و خانم ساره خواهر ایشان است و اگر منظور ساره همسر حضرت ابراهیم علیه السلام باشد که آنوقت یعنی چی؟ازدواج عمو با برادر زاده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
بیشتر کار کنید خواااااهشا
برنامه عصر کلیپی داشت که جدیدا زمینهای سوراخ شده که پژوهشگر خارجی کشف کرده بود رو نشون داد که برای ما خیلی عینی بود
خواهشااا از بخشهای خبری بخواید که اینو نشون بده چون مردم با حرف وتئوری کمتر از عکس وفیلم که عینی هستند ارتباط میگیرن وحتی میفهمند که شوخی در این موارد هم خدا بدش میا د بادیدن تصاویر سنگ های مذاب