در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

زمان برگزاری جلسه دوم دادگاه پرونده مفتاح رهنورد مشخص شد

وکیل مالباختگان پرونده مفتاح رهنورد درباره زمان برگزاری جلسه دوم دادگاه این پرونده توضیحاتی داد.

مهدی عزیززاده قصاب وکیل مالباختگان پرونده مفتاح رهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان برگزاری جلسه دوم دادگاه پرونده مفتاح رهنورد اظهار کرد: جلسه دوم دادگاه رسیدگی به پرونده مفتاح رهنورد در روز ۲۴ شهریور ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک و به ریاست قاضی کشکولی برگزار خواهد شد.

وکیل مالباختگان شرکت مفتاح رهنورد ادامه داد: جلسه اول دادگاه رسیدگی به این پرونده دوم تیرماه برگزار شد، اما به دلیل مشکل قلبی میثم رضایی مدیر شرکت مفتاح رهنورد، این جلسه تجدید شده است.

وی با اشاره به اتهام مدیر شرکت مفتاح رهنورد گفت: بعد از دو سال است که دادگاه پرونده مفتاح رهنورد برگزار می‌شود و جرمی که آقای میثم رضایی مرتکب شده، کلاهبرداری است و در جرم کلاهبرداری رد مال اهمیت بسیاری دارد.

عزیز زاده تصریح کرد: این متهم باید پولی که از موکلان بنده گرفته را پس دهد، اما با توجه به تورم‌های اخیر این اطاله دادرسی باعث ایجاد ضرر به مالباختگان شرکت مفتاح رهنورد می‌شود، زیرا زمانی که رأی هم صادر شود، موکلان بنده فقط به اصل پول خود می‌رسند و ضرر می‌کنند.

این وکیل دادگستری با اشاره به صدور قرار وثیقه برای متهم پرونده گفت: میثم رضایی متهم پرونده هنوز مالی را معرفی نکرده است و وکیل او اصرار دارد که باید از زندان بیاید بیرون و سپس به جبران خسارت مالباختگان بپردازد، اما هنوز نتوانسته وثیقه خود را تأمین کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار