آلومینیوم اراک با خطیبی به لیگ برتر فوتبال صعود کرد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با پیروزی مقابل علم و ادب تبریز موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال، امروز ۹ دیدار به طور همزمان برگزار شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف داماش گیلان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد و جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد تا پس از سال ها، اراک در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

مس کرمان که تا قبل از بازی‌های این هفته مانند آلومینیوم ۶۰ امتیازی بود و برحسب تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفته بود، نتوانست مقابل علم و ادب پیروزی پرگلی کسب کند و با وجود پیروزی ۳ بر صفر، به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ برتر ناکام ماند.


بیشتر بخوانید

نود ارومیه برابر استقلال خوزستان حاضر به بازی نشد


با این نتیجه آلومینیوم اراک ۶۳ امتیازی شد و پس از مس رفسنجان، به عنوان دومین و آخرین تیم لیگ یکی، جواز حضور در لیگ بیستم را کسب کرد تا این تیم در فصل آینده برای نخستین بار در تاریخ خود، در عالی‌ترین سطح باشگاهی ایران به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۰:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
منتظر گران شدن دوباره وچند باره آلومینیوم درکشور باشید ، چون به لیگ دسته اول رفتن خرج دارد، آقایانی که به نظر خودشون فتح الفتوح کرده اندبعد از این صعود انتظاراتشون بالاتر میره وحتما پاداش بالارفتن به دسته یک می خواهند،وتازه اول مصیبت است چون برای ماندن دردسته یک باید بازیکن جدید جذب کنند، مربی وبازیکن خارجی بیاورند وهمه اینها یعنی بذل وبخشش ازکیسه کارخانه آلومینیوم وگران محصولات برای تامین منابع ریالی عومال تیم ، آلومینیومی که کرد وغبار سرطان زایش را مردم اراک به حلق فرومیبرند ولی پولش را گردانندگان این تیم به جیب می زنند
آخرین اخبار