چند نکته مهم برای برگزاری کنکور ویژه داوطلبان و خانواده‌ها

با توجه به قطعی شدن برگزاری کنکور سراسری به بیان چند نکته مهم ویژه داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به قطعی شدن برگزاری کنکور سراسری طی ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور برای اینکه کنکور در سلامت و آرامش داشته باشیم به بیان چند نکته برای والدین و داوطلبان کنکور سراسری می‌پردازیم.

برگزاری کنکور در زمان تعیین شده با حفظ سلامتی داوطلبان خواسته همه والدینی است که فرزند کنکوری دارند اما باید بدانیم که حفظ سلامتی خود و فرزندان تنها بر عهده وزارت بهداشت، سازمان سنجش و سایر سازمان‌های مسئول نیست. سهم عمده‌ای از حفظ سلامتی به عهده‌ خود ماست که با آموزش درست و رعایت نکات بهداشتی ضامن سلامتی خود و سایر هموطنان باشیم.

برگزاری کنکور در زمان تعیین شده

والدین توجه کنند!

ایستادن آن‌ها جلوی درب محل آزمون تاثیری در نتیجهی آزمون آن‌ها ندارد. حضور والدین در تجمعات روز کنکور برای آن‌ها پر خطر است. در صورت داشتن ماشین شخصی در ماشین بمانیم. از قبل چند کوچه بالاتر و یا پایین‌تر از محل آزمون را برای وعده دیدار بعد از آزمون تعیین کنیم.

به داوطلبان و در حد امکان به والدین توصیه می‌شود از امروز تا روز برگزاری آزمون به بیرون از منزل نروند و با افراد دیگر در خارج از منزل تا حد امکان تماس نداشته باشند.

چند نکته مهم برای برگزاری کنکور ویژه خانواده‌ها

توصیه به داوطلبان کنکوری

از ماسک استفاده کنید و به آن دست نزنید. در صورت امکان از شیلد که محافظت بیشتری ایجاد می‌کند استفاده کنید. قبل از خوردن و آشامیدن دست‌ها را ضد عفونی کنید.

بحث درباره سوالات آزمون  یا صحبت جانبی را از طریق تلفن  یا شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. برای عادت کردن به ماسک از امروز روزی چند ساعت به طور مداوم در منزل از آن استفاده کنید همچنین به داوطلبان و در حد امکان والدین توصیه می‌شود از امروز تا روز برگزاری آزمون به بیرون از منزل نروند و با افراد دیگر در خارج از منزل تا حد امکان تماس نداشته باشند.

چند نکته مهم برای برگزاری کنکور ویژه داوطلبان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار