فینالیست‌های مسابقات جهانی اسنوکر مشخص شدند

رونی سالیوان و کایرن ویلسون با برتری مقابل حریفان به فینال مسابقات جهانی اسنوکر انگلیس راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته آخرین بخش از بازی‌های نیمه نهایی رقابت‌های جهانی اسنوکر انگلیس برگزار شد که در پایان آن‌ها کایرن ویلسون و رونی سالیوان به دیدار نهایی راه یافتند.

اولین بازی نیمه نهایی میان کایرن ویلسون (مرد شماره ۸ جهان) و آنتونی مک گیل (مرد شمار ۳۹ جهان) برگزار شد که در نهایت ویلسون با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ برنده شد.

جذاب‌ترین فریم این بازی، آخرین فریم بود که ۶۱ دقیقه طول کشید و ۱۸۶ امتیاز میان اسنوکربازان رد و بدل شد.

ویلسون برای اولین بار به فینال مسابقات اسنوکر کروسبیل انگلیس راه پیدا کرد و به ۳۰ امین اسنوکر بازی تبدیل شد که فینال این مسابقات را تجربه می‌کند. او در مرحله یک چهارم نهایی موفق شده بود جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان و مدافع قهرمانی این مسابقات را حذف کند.

فینالیست‌های مسابقات جهانی اسنوکر مشخص شدند

در دیگر بازی نیمه نهایی رونی سالیوان (مرد شماره ۶ جهان) و مارک سلبی به مصاف هم رفتند که در پایان، سالیوان با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ پیروز بازی شد. او در حالی برنده این بازی شد که ۱۴ بر ۱۶ از حریف خود عقب بود و در بازگشتی رویایی توانست به فینال مسابقات راه پیدا کند.

فینال مسابقات شنبه و یکشنبه (۲۵ و ۲۶ مرداد) در سالن تئاتر کروسبیل در ۳۵ فریم و ۴ بخش برگزار خواهد شد.

فینالیست‌های مسابقات جهانی اسنوکر مشخص شدند

قهرمان این مسابقات مبلغ ۵۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد که اگر هر پوند را ۳۰ هزار تومان در نظر بگیریم معادل ۱۵ میلیارد تومان می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار