رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۷ فقره سرقت در ایلام

سرهنگ علی مهری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۷ فقره سرقت در شهرستان ایلام خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن منزل در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه در بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات مقدماتی سرنخ‌های مهمی در این زمینه به دست آمد، افزود: با انجام اقدامات نامحسوس و بررسی علمی ادله و سرنخ‌های به جا مانده در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت یک سارق برای کارآگاهان آشکار و پس از شناسایی، در یک عملیات موفق پلیسی او را دستگیر کردند.

سرهنگ مهری ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیسی، متهم به ۷ فقره سرقت از جمله سرقت منزل، سرقت کابل برق و ... اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام در پایان با تأکید بر رعایت اصول پیشگیری و استفاده از لوازم ایمنی از سوی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت ها، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را بدون فوت وقت در جهت برخورد قانونی با هنجار شکنان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.