فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

خبرنگاران افسران جنگ نرم در کشور

سردار میرفیضی گفت:خبرنگاران گامی موثر در آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم در جامعه برداشته و سربازان فرهنگی کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم گفت:خبرنگاران سربازان رسانه‌ها هستند و نقش شان در یک شغل خلاصه نمی‌شود بلکه رسالت آن‌ها حضور موثر در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه خبرنگاران پایگاه متعامل بین مسئولان و بخش‌های مختلف اجتماع هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی خبرنگاران و رسانه‌ها را در کنار خود می‌داند و انتظار داریم که عملکرد مثبت فرماندهی انتظامی استان قم به خوبی منعکس و بالطبع مطالبات مردم نیز بیان شده تا در جهت رفع آن‌ها تلاش شود.

سردار میرفیضی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در کشور و نقشی کلیدی در جهت دهی به افکار عمومی دارند بیان کرد: خبرنگاران از این منظر گامی موثر در آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم در جامعه برداشته و از این رو آن‌ها سربازان فرهنگی کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: در عصر حاضر که از فرهنگ به عنوان زیربنا و بستر توسعه وپیشرفت یک جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی یاد می‌شود و تلاش روز افزون دشمنان برای تخریب سرمایه‌های اجتماعی کشور از طریق تهاجم فرهنگی هر روز جدی‌تر می‌شود، رسانه‌ها به عنوان ابزاری موثر درآموزش، فرهنگ سازی و دفاع فرهنگی جامعه هستند.

او افزود:آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است اهتمام هرچه بیشتر رسانه‌ها به آموزش همگانی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که این امر مستلزم ارتقاء همبستگی رسانه‌ها با پلیس است.

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: تکریم و تقدیر از چنین کسانی که با قلم خود تلاش‌های نیروی انتظامی را برای حفظ نظم و امنیت به احساس امنیت در جامعه تبدیل می‌کنند امری لازم و در خور تکریم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار