استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

عملکرد دولت به مردم اطلاع رسانی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران عملکرد دولت را به شیوه‌ای متفاوت و جدید اطلاع رسانی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت در روز‌های نخستین شهریورماه تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد کامل دولت در بخش‌های مختلف استان را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید عملکرد دولت را به شیوه‌ای متفاوت و جدید اطلاع‌رسانی کنند.


بیشتر بخوانید


عباسی به لزوم ارتباط مؤثر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه کرد: مدیران موظفند برای ارتباط با خبرنگاران فرصت کافی را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

او افزود: با مسئولان دستگاه‌های اجرایی سهل انگار در ارسال گزارش حقوق شهروندی در نظام اداری برخورد خواهد شد.

عباسی گفت: رعایت حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی تأثیرگذار در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی برای جشنواره شهید رجایی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی ادامه داد: دقت در ارزیابی این جشنواره براساس چارچوب‌های تعیین شده باعث حذف گلایه‌های احتمالی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.