بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ مرداد ماه ۹۹؛

مهار آتش سوزی پوشش گیاهی/ بی احتیاطی کارگران، باغ میوه را در روستای تکانلوجه مهاباد به آتش کشید

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بی احتیاطی باغ میوه را به آتش کشاند

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۱۵ بعد از ظهر با تماس صاحب باغ مبنی بر آتش سوزی در نزدیک روستای تکانلوجه این شهرستان بلافاصله یک گروه سه نفره از نیرو‌های سازمان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

او علت حادثه را بی احتیاطی کارگران باغ در روشن کردن آتش در محوطه باغ اعلام کرد و افزود: نیرو‌های سازمان با اقدام به موقع مانع از پیش روی آتش به اطراف شدند.

احمدی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

آتش سوزی پوشش گیاهی در تپه سیران مهار شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۱۸ عصر در پی تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی پوشش گیاهی در تپه سیران این شهرستان یک گروه از نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله با تجهیزات کامل به محل اعزام و مانع از پیش روی آتش به اطراف شدند.

او با اشاره به اینکه عامل انسانی و سهل انگاری مهم‌ترین علت بروز این حوادث است، افزود: با گرم شدن هوا و خشک شدن مراتع احتمال وقوع حریق در این قسمت‌ها بیشتر می‌شود که بخشی از این موضوع نتیجه بی احتیاطی مردم است و باید به منظور حفظ و نگهداری این مناطق آگاهی بخشی و فرهنگ سازی بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.