آذین بندی قاب شبکه اشراق برای جشن عید ولایت

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای زنجان گفت:در آستانه عید غدیرخم، عید بزرگ امامت و ولایت، صداوسیمای مرکز زنجان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

جشن عید ولایتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای زنجان گفت:شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه راه ولایت در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای روز‌های سه شنبه تا شنبه، ۱۴ تا ۱۷ مردادماه از ساعت ۱۹ به صورت زنده پخش خواهد شد.

او افزود:همچنین برنامه ولایت بایرامی در ۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای روز‌های ۵ شنبه تا روز عید همراه مخاطبان خود خواهد بود.

موسوی ادامه داد :جنگ شبانه ایشیقلی گجه لر هم با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان از ساعت ۲۲ شب بمدت ۵۰ دقیقه دراین ایام پخش خواهد شد که شامل آیتم‌های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارش‌ها و دلگویه‌های مردمی، حضور میهمانان از اقشار مختلف در برنامه، پخش وله‌های شاد، بیان آداب ورسوم مردم زنجان در عید غدیر و .. می‌باشد.

 مدیر روابط عمومی صدا و سیمای زنجان گفت: قرار شب، عنوان برنامه گفتگو محوری است که با حضور صاحب نظران حوزه و دانشگاه به صورت تخصصی به تبیین آثار و برکات این رویداد عظیم جهان تشیع میپردازد. این برنامه با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی تولید و در ۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پس از بخش خبری ۲۳ پخش می‌شود.

موسوی گفت:سایر برنامه‌های روتین معاونت سیما هم در این ایام با حال و هوای عیدغدیرخم پخش خواهند شد.

او ادامه داد:معاونت صدا نیز ویژه برنامه رادیویی با عنوان «ولایت بایرامی» را برای ایام عید مهیا کرده است که از ساعت ۲۲ جمعه شب به مدت ۶۰ دقیقه لحظات شاد و با نشاطی را برای مخاطبان رقم خواهد زد. از آیتم‌های این برنامه می‌توان به بخش کارشناسی، شعر، مولودی خوانی و مسابقه تلفنی اشاره کرد.

موسوی اضافه کرد: غدیر بایرامی هم عنوان برنامه زنده رادیویی است که با بخش‌های متنوعی مانند حضور هنرمندان استان در استودیو، ارتباط با مراکز همجوار و بیان آداب و رسوم عید غدیر، میهمان خانه‌های شنوندگان است.

او افزود:معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید ۵ عنوان پوستر، ۳ مورد نماهنگ و کلیپ، ۲ مورد اینفوگرافیک و بازنشر تولیدات مرتبط سیما همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: شبکه اشراق ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.