لژیونر شدن آقای گل لیگ فوتبال ایران منوط به رضایت باشگاه پیکان

در حالی که یکی از سایت های پرتغالی مدعی شده که باشگاه اکوریانو اورینتال به دنبال جذب شهریار مغانلو است، اما این بازیکن برای جدایی از فیروزه ای پوشان باید رضایت مدیران تیم فوتبال پیکان را جلب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهریار مغانلو که فصل گذشته موفق شد با پیراهن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ۱۶ گل به ثمر برساند و عنوان آقای گلی لیگ یک را همراه با پیمان رنجبری به دست آورد، لیگ نوزدهم به پیکان پیوست و بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داد.  

مغانلو پس از کسب تجربه در لیگ آزادگان، بار دیگر پیراهن پیکان را برتن کرد و تا به اینجای کار موفق شده با به ثمر رساندن ۱۲ گل برای خودروسازان، در صدر جدول گلزنان لیگ نوزدهم مشترکا در کنار شیخ دیاباته بایستد.

به تازگی سایت پرتغالی "اکوریانو اورینتال" در گزارشی اعلام کرده باشگاه سانتا کلارا که در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، رده نهم لیگ ۱۸ تیمی پرتغال را به خود اختصاص داد، خواهان جذب مغانلو شده و قصد دارد این مهاجم ۲۵ ساله ایرانی را جایگزین ژوزه مانوئل سیلوا کند که به تازگی از این تیم جدا شده است.


بیشتر بخوانید


با این حال از  قرارداد شهریار مغانلو با پیکان یک فصل دیگر باقی مانده و باشگاه پرتغالی برای به خدمت گرفتن آقای گل فعلی لیگ ایران باید رضایت باشگاه پیکان را جلب کند، در غیر این صورت مغانلو تا پایان لیگ بیستم در پیکان توپ خواهد زد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار