انقلاب لمپارد در چلسی؛

۱۰ بازیکن استمفورد بریج را ترک می‌کنند

باشگاه چلسی قصد دارد برای عملی کردن برنامه‌های سرمربی تیم فوتبال خود، ۱۰ بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی به برخی از بازیکنان کنونی خود نیازی ندارد و باشگاه در صدد است با فروش این بازیکنان، منابع مالی لازم برای جذب بازیکنان مدنظر لمپارد را تامین کند.

براساس گزارش نشریه تایمز، چلسی در ۳۸ بازی خود در لیگ برتر ۵۴ گل دریافت کرده، یعنی بیش از هر تیم دیگری که در نیمه بالایی جدول حضور دارد. به همین دلیل لمپارد دیگر به کورت زوما، آندریاس کریستنسون امرسون پالمیری و مارکوس آلونسو نیازی ندارد و به دنبال جذب مدافعان جدید است و بن چیلول، مدافع لستر سیتی یکی از گزینه‌های تقویت خط دفاعی این تیم به شمار می‌رود.

با وجود این که انگولو کانته در ۲۸ بازی این فصل در ترکیب آبی پوشان حضور داشت، ممکن است او هم یکی دیگر از خروجی‌های چلسی در نقل و انتقالات تابستانی باشد، زیرا لمپارد معتقد است این بازیکن با سیستم مدنظر او هماهنگی و تناسب ندارد.

همچنین مسئولان باشگاه چلسی قصد دارند کپا آریزابالاگا که ۲ فصل پیش با مبلغ ۷۱ میلیون پوند از اتلتیکو بیلبائو جدا شد و به چلسی پیوست را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهند تا از پرداخت دستمزد بالای این دروازه‌بان شانه خالی کنند و به جای او از کابایرو درون دروازه تیمشان استفاده کنند.

تیمو باکایوکو و راس بارکلی که از ماه فوریه فرصت بازی پیدا نکردند نیز دیگر بازیکنانی هستند که جدایی آن‌ها از چلسی محتمل به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر ویلیان درخواست تمدید قرارداد باشگاه چلسی را نپذیرفته و بعید نیست در نقل و انتقالات تابستانی از جمع آبی پوشان لندنی جدا شود. باشگاه‌های آرسنال و تاتنهام علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند.


بیشتر بخوانید


چلسی تاکنون حدود ۹۰ میلیون پوند برای جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر هزینه کرده و قصد دارد در ادامه کای هاورتز، بازیکن بایر لورکوزن را به خدمت بگیرد.

با کنار کشیدن بایرن مونیخ از رقابت برای جذب پدیده آلمانی بایر لورکوزن، اکنون آبی‌ها شانس بیشتری برای جذب هاورتز دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.