فراخوان مسابقه مجازی قربان تا غدیر در رامهرمز منتشر شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: فراخوان مسابقه مجازی قربان تا غدیر در این شهرستان منتشر شد.

عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت این اداره و اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم مسابقه‌ای با محوریت نقاشی کودک و نوجوان، شعر، داستان کوتاه کوتاه و خوشنویسی به صورت شهرستانی برگزار می‌گردد.

او در ادامه با اشاره به برگزاری این مسابقه در فضای مجازی بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۳ مردادماه آثار خود را با مشخصات کامل به شماره  ۰۹۳۸۰۶۷۷۵۴۶ ارسال نمایند.

باغ شیرین افزود: در این مسابقه به جز نقاشی کودک و نوجوان محدودیت سنی نداشته و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌گردد.  

همچنین سید محمود مولی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) شهرستان ویس گفت: به مناسبت دهه ولایت مسابقه مجازی قربان تا غدیر در شهرستان ویس با مرکزیت کانون حجت این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقه تا شب عید غدیر ادامه خواهد داشت و در این مسابقه هرروز ۲ سوال درباره وقایع این دهه پرسیده می‌شود که شرکت کنندگان تا ساعت ۲۲ هر شب فرصت پاسخ گویی به سوالات را دارند.

مولی با بیان اینکه روزانه مطالبی با موضوع قربان، غدیر و اتفاقات پیرامون آن‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود تصریح کرد: حضور فعال در فضای مجازی و توزیع مطالب تاریخی اسلامی به حقیقت‌یابی دینی کمک بسیاری می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.