نماینده ولی فقیه در استان سمنان خبرداد؛

قطع زنجیره انتقال کرونا با رعایت نکات بهداشتی

آیت‌الله شاهچراغی گفت: قطع زنجیره انتقال کرونا تنها با رعایت نکات بهداشتی و همراهی موثر مردم و مسئولان امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جهادگران حوزه سلامت این روز‌ها برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا همچون رزمندگان در زمان دفاع مقدس ایثار و فداکاری را جان دوباره بخشیدند و وظیفه هر یک از افراد جامعه در قبال این جانفشانی‌ها رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت حداقل فاصله یک متر از دیگران و پرهیز از تردد‌های غیرضروری برای قطع زنجیره انتقال کرونا است.

او افزود: پزشکان و پرستاران با توجه به شیوع کرونا چند ماه شبانه‌روزی کار کرده‌اند و اکنون خسته هستند و هر انسانی بعد از فعالیت سنگین خسته می‌شود، ضرورت دارد مردم با رعایت نکات بهداشتی مدافعان سلامت را کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت دیگران حتما در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کنند و از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه ذی‌الحجه به سر می‌بریم مردم دعا کنند و برای نعمت سلامتی به درگاه خداوند توسل کنند.

او با اشاره به اینکه همه باید تابع نظر ستاد مقابله با کرونا باشند، بیان کرد: اقامه نماز در هر نقطه از استان تابع نظر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.