رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سمنان به ۹۷۸ نفر رسید

نوید دانایی گفت: از زمان شیوع کرونا تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به ۹۷۸ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس که در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند به ۹۷۸ نفر رسید گفت: وضعیت رنگی استان سمنان در رابطه با شیوع این ویروس از در برخی نقاط قرمز و در برخی نقاط زرد است.

او با تأکید بر اینکه روند ابتلا به ویروس کرونا در این منطقه ادامه دارد تصریح کرد: مراجعه سرپایی در روز‌های گذشته افزایش قابل‌توجهی نداشته است و این در حالی است که عموم مردم باید هشدار‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه به‌طور تقریبی مراجعات در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در وضعیت ثابت بود گفت: سه شهرستان تحت مدیریت این دانشگاه در وضعیت قرمز، دو شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد است.

دانایی با اشاره به‌ضرورت پرهیز از حضور در تجمعات و لزوم استفاده از ماسک بیان کرد: وضعیت رنگی شهرستان‌ها ملاک رعایت یا عدم رعایت نکات بهداشتی نیست بلکه در هر شرایطی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع این بیماری امری اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.