سرمربی تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر:

دختران فوتبالیست ما در کنار ساحل تمرین می‌کنند

رجبی سرمربی تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر درباره شرایط بازیکنان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

فرشته رجبی سرمربی تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور ۱۲ تیم در این فصل از رقابت‌ها به کار خود پایان داد و تیم بوشهر جزو ۲ تیم آخر جدول بود. ما منتظر دستور سازمان لیگ هستیم که در لیگ برتر بمانیم یا به دسته یک برویم.

او تصریح کرد: حامی مالی نداشتیم و رئیس هیئت فوتبال بوشهر از ما حمایت می‌کرد. بعد هم انتخابات هیئت فوتبال برگزار شد و رئیس هیئت ما رفت. باشگاه ما در طول این مدت چند حامی مالی عوض کرد. بازیکنان تیم ما تنها بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده اند.

رجبی افزود: فصل آینده بازیکن می‌گیریم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. به دنبال تسویه حساب با بازیکنان  هستیم. من و چند نفر از اعضای کادرفنی مدرسه فوتبال داریم و در آنجا فعالیت می کنیم.

سرمربی تیم بوشهر در ادامه گفت: بیشتر بازیکنان ما در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا در کنار ساحل تمرین می‌کنند.برخی از آن‌ها آینده خوبی دارند. حدود ۱۴ سال است که در فوتبال بانوان فعالیت می‌کنم اما به بسیاری از چیز‌هایی که دوست داشتم نرسیده ام. امیدوارم مسئولان به فکر این جوانانی که در هر شرایطی به تمرینات خود ادامه می‌دهند باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار