بازیکن تیم شهرداری بم:

لیگ برتر فوتبال بانوان از لحاظ کیفیت پیشرفت کرده است

خسروی گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان از لحاظ تجربه و کیفیت بازیکنان سال به سال پیشرفت کرده است.

کوهستان خسروی بازیکن تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من در این شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت خصوصی با مربی ام در باشگاه تمرین می‌کنم، اما زمانی که اوضاع وخیم‌تر بود در خانه تمرین می‌کردم. من برای تمریناتم نیاز به وسایلی دارم که در باشگاه بدنسازی وجود دارد. به خانم‌ها هم زمین چمن اجاره داده نمی‌شود. ما باید با موضوع کرونا کنار بیاییم.

او تصریح کرد: من با تیم شهرداری بم برای فصل آینده قرارداد دارم. باید صبر کرد و دید که چه پیش می‌آید، من یک دهه در تیم شهرداری بازی کردم و با این تیم هفت قهرمانی را تجربه کرده ام. مرضیه جعفری سرمربی تیم بم برای من حکم یک دوست صمیمی را دارد.

خسروی افزود: لیگ فوتبال بانوان  از لحاظ مالی مانند گذشته است. معضل ورزش بانوان مسئله حامی مالی است. اگر پول بیشتری به لیگ فوتبال بانوان بیاید، کیفیت باشگاه‌ها و موفقیت بازیکنان بهتر می‌شود. شغل اصلی ما فوتبال است.

بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: شرایط داوری هم در بعضی از بازی‌های لیگ هیچ حرفی ندارد، اما در یکسری از بازی‌ها اشتباه هم پیش می‌آید. این اشتباهات داوری در بخش آقایان هم دیده می‌شود.

خسروی تصریح کرد: سال ۸۷ در لیگ عراق بازی کردم و با تیم فوتسال گاز شمال در سلیمانیه قهرمان شدم. من برای دل خودم بازی کردم و الان هم تمرکزم روی فوتبال است. زمان برای مربیگری زیاد است و در آینده به سمت آن می‌روم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار