اوجاقی: دوره آموزشی آنلاین ووشو باعث انسجام تیمی می‌شود

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو درباره برگزاری نخستین دوره آموزش آنلاین این رشته ورزشی توضیحاتی را ارائه کرد.

اوجاقی: دوره آموزشی آنلاین ووشو باعث انسجام تیمی می‌شودحسین اوجاقی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نخستین دوره آموزشی آنلاین ووشو اظهار کرد: این دوره آموزشی با همراهی همه ملی پوشان ساندا و تالو و مربیان تیم‌های ملی به صورت آنلاین برگزار شد.

او ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند به همین علت تلاش کردیم که با برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین، انسجام تیمی به وجود بیاوریم و هماهنگی در روند تمرینات ووشوکاران ایجاد شود.

اوجاقی درباره اینکه برگزاری این دوره آموزشی ادامه دارد، گفت: بله صددرصد این کلاس‌های آنلاین را با برنامه ریزی مدون ادامه می‌دهیم. به هر حال صدیقی رئیس فدراسیون ووشو بر تداوم برگزاری این دوره‌ها تاکید کرده است.

ووشوکاران نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شوند

او درباره مطالب ارائه شده در این جلسه آنلاین بیان کرد: هر آنچه که ملی پوشان باید در جریان باشند را در این کلاس اطلاع رسانی کردیم. تمرینات بدنسازی و انفرادی ووشوکاران را کنترل می‌کنیم. به آن‌ها گوشزد کردیم که وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند. علاوه بر این ورزشکاران باید مراقب ویروس کرونا باشند.

آموزش مجازی را برای دانش افزایی ووشوکاران برگزار می‌کنیم

او درباره برنامه‌های فدراسیون ووشو در دوران شیوع کرونا بیان کرد: برنامه‌های آموزش مجازی را برای ارتقای سطح فنی و دانش افزایی مربیان، داوران و ورزشکاران در نظر گرفتیم که به زودی زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی را اعلام می‌کنیم.

اوجاقی درباره زمان برگزاری لیگ ووشو گفت: به هر حال تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا اجازه ندهد ما نمی‌توانیم لیگ ووشو را برگزار کنیم.

راهکار‌هایی برای پیشرفت ووشو در استان‌ها در نظر گرفته ایم

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو درباره جلسه با روسای هیئت‌های استانی بیان کرد: در این جلسه عملکرد هیئت‌های ورزشی را ارزیابی کرده و راهکار‌هایی برای پیشرفت ووشو در استان‌ها در نظر گرفته ایم.

او درباره اینکه در دوران کرونا به وضعیت مالی ووشوکاران رسیدگی می‌شود، گفت: بله فدراسیون ووشو کار‌هایی را از قبل انجام داده است تا ورزشکاران برای تمرین مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار