صدیقی: قصد داریم لیگ ووشو را زودتر برگزار کنیم/ مشکلی با شهربانو منصوریان نداریم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: لیگ ووشو را در صورت صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا زودتر از موعد مقرر برگزار می‌کنیم.

صدیقی: قصد برگزاری لیگ ووشو قبل از زمان مقرر داریم/ مشکلی با شهربانو منصوریان نداریمامیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی و بین المللی ووشو تا آخر سال ۲۰۲۰ لغو شده است و ما رقابتی نداریم به همین علت علاقه مند هستیم مسابقات داخلی را برگزار کنیم تا ورزشکاران از شرایط آرمانی خارج نشوند.  

او ادامه داد: ما منتظر دستور ستاد مبارزه با کرونا هستیم و  هر زمان مجوز‌های لازم را دریافت کنیم لیگ ووشو را زودتر از موعد مقرر برگزار می‌کنیم. با توجه به اینکه مسابقات بین المللی لغو شده به همین علت فرصت داریم تا رقابت‌های داخلی را برگزار کنیم، اما  شرایط به صورتی نیست که به طور دقیق برنامه لیگ فصل آینده را اعلام کنیم. سلامت ورزشکاران برای ما اهمیت دارد و تصمیم عجولانه نمی‌گیریم.  

صدیقی درباره اینکه پیگیر وضعیت ووشو کاران است، گفت: بله ما به طور دائم با ورزشکاران در تماس هستیم و از اعضای کادر فنی خود خواسته ایم پیگیر تمرینات ووشوکاران باشند. علاوه بر این کمیته تیم‌های ملی قرار است جلسه آنلاین بین ملی پوشان و کادر فنی در سراسر کشور برگزار کند تا وضعیت تمرینی ورزشکاران مشخص شود.

اوجاقی منشا خیر و برکت است 

رئیس فدراسیون ووشو  درباره اینکه اوجاقی با مشغله زیاد کاری از عهده همه مسئولیت‌های خود برمی آید، اظهار کرد: بله مشکلی در این باره وجود ندارد. اوجاقی صلاحیت لازم را دارد و از ظرفیت بالایی برخوردار است. حضور او در سمت نایب رئیسی فدراسیون ووشو منشا خیر و برکت است.  

او درباره اینکه جلسه‌ای با شهربانو منصوریان برای رفع کدورت‌ها برگزار کرده است، گفت: ما مشکلی با شهربانو نداریم و اتفاقات رخ داده برای قبل از انتخابات فدراسیون ووشو بود و اکنون به سمت جلو پیش می‌رویم تا موفقیت‌های ووشو را ادامه بدهیم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار