پیام‌های دریافتی در چهارم مردادماه؛

از شرایط عجیب ضامن برای وام بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا تا مشکلات کارگزاری آگاه

پیام‌های رسیده در تاریخ چهارم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ چهارم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



کرونا
امروز در جاده ارومیه سلماس در محل‌های عرضه میوه تعداد زیادی از مردم بدون ماسک حضور داشتند منتظر پیک کرونا در طی روز‌های آتی در ارومیه باشید.


 

تعویق کنکور به شهریور
با سلام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان لطفاً درخواست تعویق کنکور سراسری که خواسته اکثر داوطلبان است را به سازمان سنجش ابلاغ کنید.


 

شرایط عجیب ضامن برای وام بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا
برای وام بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا پس از ثبت‌نام با مراجعه به بانک گفتن باید تا یک هفته ضامن از خود شهرستان و حقوق بالای ۸میلیون بیاری وگرنه وامت را برمی‌گردانیم و سر یک هفته وام رو رد کردند.


 

مشکلات کارکنان بانک‌ها
با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا همه مشاغل درگیر بوده و مورد حمایت قرار گرفته تنها قشر مظلوم فقط کارکنان بانک‌ها بوده‌اند که مورد اهانت مردم قرار داشته و هیچ‌گاه تعطیل نبوده و از همه مشاغل بیشتر درگیر بیماری شده‌اند لطفاً آماری از مبتلایان کارکنان بانک‌ها و تعداد فوتی‌ها و گزارشی از بانک‌ها تهیه فرمایید . من خودم درگیر بیماری شده‌ام و ظرف ۳ روز آینده احتمالاً به محل کار برگردم.



تصمیم غلط شورای رقابت
با سلام:با توجه با موافقت شورای رقابت نسبت به گرانی خودرو ملت هم درخواست اضافه کردن حقوق هر سه ماه یک‌بار هستند اگر تورمی باشد. فقط به خودروسازان نیست مردم هم درگیر می‌شوند.


 

مشکل سایت پلیس فتا
متأسفانه مدتیِ سایت مشکل داره و امکان ثبت گزارش مردمی نیست و قسمت مشاوره آنلاینشم همیشه خدا آفلاینه. خواهشا پیگیری کنید.


 

مشکلات کارگزاری آگاه همچنان پایدار است
۴ تیرماه ۹۹ لطفاً درباره مشکلات کارگزاری آگاه پیگیر باشید واقعاً خسته شدیم خطای که حین معاملات آنلاین نشان می‌دهد اینِ " سایت آگاه وقت زیادی می‌گیرد برای پاسخگویی " یعنی یهو قطع میشه و بالا نمی‌آید متأسفانه وقتی که میخواهم معامله‌ای رو انجام بدم یا روی صفحه ش " در حال بارگذاری " می‌آید که طول می‌کشد تا بالا بیاد. لطفاً پیگیر مشکلاتمان باشید تا کی قراره ما متضرر بشیم اگر قرارِ ادامه داشته باشه از بورس میخواییم این سایت منحل بشه و تکلیف ما رو روشن کنند.


 

مربیان پیش‌دبستانی
باسلام، ما مربیان پیش‌دبستانی آینده شغلی‌مان در سال تحصیلی آینده درخطر هست. چرا که خانواده‌ها با این وضعیت کرونا خودشان رو ملزم به ثبت‌نام بچه هاشون نمی‌دانند من از شما میخواهم که پیگیر این موضوع در یکی از نشسته‌ای خبری مسولان مربوطه باشید مثل خانم حکیم زاده که مسئول آموزش ابتدایی هستند باید در این مورد اظهارنظر کنن که آیا برای سال تحصیلی آینده نه جاری پسا کرونا می‌شود که بدون آموزش‌های قبل از دبستان نوآموز به کلاس اول بره .. خب معلم کلاس اولش با چه مشکلاتی مواجه میشه. لطفاً پیگیر این مطلب برای ما مربیان پیش‌دبستانی‌ها باشید ما سه ماه پایان قرداد که با مشکل کرونا برخورد کردیم و درآمدی عایدمان نشد بر اسال تحصیلی جاری هم گفتند که ثبت نامی‌ها به شدت آمارشان پایینِ و ممکنه و بلکه قطعا تعدیل نیرو بشین .. با تشکر


 

عدم تحویل خودرو
سلام ۱۶ ماه پیش ثبت‌نام ایران‌خودرو انجام دادیم بعد قرارداد یک ساله با ۳ماه تأخیر خودرو به نمایندگی داده شده الآن ۲ ماه خودرو آمده پلاک نداره تو نمایندگی خوابیده کسی هم پاسخ‌گو نیست نوع خودرو سمند E۷ دوگانه‌سوز هست به‌جز ما چنتا خودرو دیگر و تاکسی هم وجود دارد.



تکنولوژیست اتاق عمل سختی کار و بازنشستگی در بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان
با توجه به ۲۸ سال سابقه کار در اتاق عمل از دیوان عدالت اداری و سازمان تأمین اجتماعی شاکی هستم رأی دیوان عدالت اداری شرط سنی ۵۵ سال و رأی تجدیدنظر هم حکم بازنشستگی را تائید نکرد. دوم در سازمان تأمین اجتماعی به پرستاری و بهیاری سختی کار می‌دهد به اتاق عمل و بیهوشی نمی‌دهد چرا؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار