پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از درخواست تعیین وضعیت راننده آمبولانس‌ها تا گلایه از قیمت بالای بسته‌های اینترنت

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱ مردادماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم مردادماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



سلام من از تبریز مزاحم میشم من راننده آمبولانس بخش خصوصی کار می‌کم من و همکارانم من در مورد تعیین وضعیت از علوم پزشکی سؤال بشه که چرا از ما‌ها جذب نمی‌کنند، چون در از بیمارستان‌ها از نیرو‌های خدمات و کمکی مدارک گرفتند، ولی از ما‌ها نه ما به هیچ ارگانی وابسته نیستیم و در این وضعیت کار می‌کنیم، ولی از ما‌ها یاد نمی‌کنند با تشکر


 

سلام. من از کارمندان اداره مالیات هستم متأسفانه علی‌رغم مصوبه حضور دو سوم کارکنان در ادارات، به ما امروز اعلام کردن همه موظف به حضور هستند.
با این اوضاع کرونا که به تازگی هم اومدن تست گرفتن و درصد زیادی از همکاران تست‌هاشون مثبت شده، این اصرار برای حضور در اداره فقط به تعداد بیشتر تست‌های مثبت و بیماران منجر می‌شه.
حالا ما گناه کردیم کارمند اداره مالیات شدیم، خانواده هامون که گناه نکردن! اگر ما بیمار بشیم چه بلایی سر خانواده هامون می‌آید؟ آن همکارانی که الآن مبتلا شدن اداره براشون داره چیکار می‌کنه که از کارمندش انتظار داره تمام‌وقت در اختیار اداره باشد؟


 

صدای ما رو برسانید به گوش این سازمان خصوصی‌سازی که چند وقتِ برای تغییر شماره سهام عدالت به هر دری می‌زنیم جواب نمی‌گیریم ماهم به فروش این سهام با این شرایط نیازمندیم، ولی پیام شماره نامعتبر میزند.



سلام خسته نباشید. می‌خواستم لطف کنید این وضعیت افتضاح و فاجعه بسته‌های اینترنت موبایل را یک پیگیری بکنید. قیمت‌های بسیار بالا با حجم پایین. خواهشا رسیدگی کنید. قبلاً وضع بسته‌ها خیلی بهتر بود.



با سلام خدمت شما مدیران محترم. لطفاً پیگیر این مطلب بشید که در مدارس اردبیل به خدا به قران به علی به فاطمه به تمام ائمه و شهدای مطهر قسم پول می‌گیرند زوری اگر پرداخت نکنیم ثبت‌نام خبری نیست اگر هم به‌زور ثبت‌نام کنند نمره بچه‌هایمان را تهدید می‌کنند کم می‌دهند من شخصاً به بازرسی آموزش و پرورش زنگ زدم گفت برو خودت حلش کن؛ و سامانه شکایت مردمی اصلاً پیام شما رو ثبت نمی‌کند. لطفاً بدادمان برسید.



سلام سهام موسسه مالی اعتباری کوثر را به کارکنان ودجا واگذار کردند و بعد از ۵ _۶ سال به علت ادغام در بانک سپه بدون اینکه از سهامدار بپرسند همان مبلغ خرید را به حساب سهامداران واریز نمودند آیا این ظلم نیست که حداقل ۱۲۰ درصد تورم سالیانه در ۵ سال را بانک بالا بکشد. لطفا گزارشی از تعداد قابل توجه افراد ناراضی در این زمینه تهیه نمایید شاید ترتیب اثر کند و حقوق از دست رفته این قشر زحمت کش برگردد.


 

سلام خواهشا شما صدای مردم باشید. چرا اوراق مسکن و گران کردن برای وام مسکن چهل‌میلیونی بانک میگه ده میلیون باید اوراق بخری اوراق مسکن فروردین هر ورق سی‌وپنج تومان بود الآن شده نودوپنج تومان.



با توجه به پیام‌های شما مبنی بر گران‌فروشی ماسک متأسفانه در شهر ما قیمت ماسک ۲۵۰۰ چه دانه‌ای چه کلی امروز هر جا سر زدم گفتن ماهم گران می‌خریم چرا نظارتی بر عرضه ماسک نیست.



سلام و خدا قوت خدمت شما. ظاهراً یک سایتی بنام intelbtc.com خودش رو به عنوان یک صراف ارز دیجیتالی معرفی کرده چند وقتِ با ترفند سود روزانه یک درصد و ماهانه ۳۰ درصد از کاربران زیادی پول دریافت کرده، ولی الآن حدود یک‌ماهه ک نه سودی می‌ده و نه پول اصلی برمی گردونه. ظاهراً کلاه‌بردار صورت گرفت. من خودم یکی از خسارت‌دیدگانم. می‌خواستم بهتون اطلاع بدم شاید شمام تو کانالتون بگذارید. آلانم نمی‌دانم چکار باید بکنم. خواستم تو کانالتان اطلاع‌رسانی کنید شاید هم‌وطنان دیگر اطلاع پیدا کنند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار