پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از ساخت و سازهای غیر اصولی در منطقه خاک سفید تا پروژه نیمه‌کاره آسفالت در روستا‌های سرفرارود و میان فرارود رودبار

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۳۰ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ سی ام تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



سلام، لطف کنید پیگیری کنید کی می‌خوان به کسایی که نیازمند هستند و زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی هم نیستن، سهام عدالت بدهند. بنده حتی وسیله ابتدایی زندگی هم ندارم بعد از دوازده سال زندگی مشترک نه به خودم و نه به خانم سهام ندادند.



سلام خواهشا به مسئول سهام عدالت بگین رسیدگی کنه ۵۰ روزه ۳۰ درصد سهامم را فروختم کارگذاری مفید هنوز پولی بهم ندادن تمام مدارکم هم درسته. کارگذاری مفید پاس میده به بانک رفاه و آن‌ها هم پاس می‌دهند این توپ فوتبال شدم خدا رو خوش نمیاد نیازمندم که فروختم هیچ‌کس هم پاسخگو نیست چکار کنم اکثر بانک‌ها ریختن، ولی بانک رفاه نریخته لطفاً؟ پیگیری و جواب.


 

در مورد حق کرونایی که بحث هست هم باید بگم که تو شهرستان‌ها کارکنان حتی زیر یک‌میلیون گرفتن و اصلاً اون چیزی که وزارت بهداشت میگه نیست. نه حمایتی و نه پشتیبانی و نه تجهیزاتی و نه در آخر تشویق و دلگرمی بلکه با شنیدن خبر‌های الکی از وزارت بهداشت بیشتر دل‌زدگی مأیوس شدن پرسنل به وجود می‌آید.


 

رسمی وزارت نفت (شاغل هلدینگ خلیج‌فارس) هستم. مصوبۀ ستاد ملّی مدیریت بیماری کرونا در ارتباط با ساعات کاری و دورکاری در شرکت ما رعایت نمی‌شود. جان ما در معرض خطر است. لطفاً راهنمایی فرمایید.


 

تجمع مربیان پیش‌دبستانی۹۱تا ۹۸ بدون حقوق و مزایا برای احقاق حقوق خود خواستار جذب در مهر ۹۹ شدند.


 

سلام ما در منطقه چهار ابتدای خاک سفید زندگی می‌کنیم با این همه که در مورد زلزله در تهران صحبت میشه و کارشناسان در مورد زلزله هشدار میدن، ولی متأسفانه شاهد ساخت‌وساز‌های غیرقانونی با آهن‌هایی که از ساختمان‌های چهل‌ساله بیرون می‌آید زیر نظر شهرداری ناحیه شش تهران‌پارس آدرس و برای شما می‌فرستم لطفاً با دوربین تشریف بیارید
تهران‌پارس خیابان جشنواره خیابان زهدی خیابان همای غربی کوچه رمضانی فعال و اطراف ساختمان‌هایی با طبقات پنج یا شش طبقه با آهن پوسیده چهل‌ساله.



سلام. خواستم اعلام کنم علی رغم اعلام دولت مبنی بر استمهال اقساط وام به دلیل کرونا متأسفانه بانک‌ها برای اقساط استمهالی کرونا دارن برای وام‌گیرندگان جریمه عدم پرداخت روزشمار محاسبه می‌کنند و می‌گیرند وقتی هم معترض میشیم می‌گویند که این‌طور محاسبه میکنه و شما میتونید بپردازید بعد برید از بانک در مرجع قضایی شکایت کنید تا مازاد پرداختی تون رو از بانک. پس بگیرید. متأسفانه این رویه رو من در چند تا بانک ملاحظه کردم و اگر نپردازیم مشمول جریمه روزشمار و نهایتاً برگشت زدن چک ضامنین میشیم. واقعاً توی این وضعیت کسی نیست به داد مردم برسه از دست این ظلم بانک‌ها به مردم به بهانه‌های واهی مختلف و این عمل غیرقانونی بانک‌ها رو متوقف کنه؟ خواهشا پیگیری کنید.


 

روستا‌های سرفرارود و میان فرارود از توابع بخش رحمت‌آباد و بلوکات (روستا‌ها در منطقه بلوکات قرار دارند) شهرستان رودبار، استان گیلان که چندین سال است پروژه آسفالت نیمه‌تمام مانده و با توجه به مکاتبات و مراجعات اهالی روستا‌ها به ادارات مربوطه شهرستان رودبار و مرکز استان گیلان مسئولین محترم اقدامی نکرده و مردم در امر تردد با چالش مواجهه هستند و هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شوند.


 

برای مشکل دیجیتال شهرستان اسفراین (خراسان‌شمالی) مزاحم شدم. خیلی این‌طرف و آن طرف زنگ زدم، پیام دادم، ولی به نتیجه نرسیدم و جواب‌گو نبودن، واقعاً دیگر نمی‌دانم چکارکنم! با این وضعیت کرونا که خانه‌ایم تلویزیون خیلی مهم و اساسی پس اگر لطف کنید این مشکل جدی پیگیری کنید خواهش می‌کنم.



مشکل اول؛ قطع و خش شدن شبکه‌ها به جز شبکه‌های قدیمی و سراسری مثل شبکه یک و دو و سه و... البته آن‌ها هم این مشکل رو دارن، ولی کم‌تر، اما مشکل شبکه‌هایی نظیر نمایش و آی‌فیلم و مستند و ... است زیاد این اتفاق میفته که خیلی ناراحت‌کننده و سخته.
مشکل دوم؛ نبود شبکه‌هایی مثل شبکه سه اچ دی، آی فیلم اچ دی، تماشا، شما، امید، ایران کالا که این شبکه‌ها همگی سراسری شدن و باید توی اسفراین هم باشه. شبکه سه اچ دی چند هفته‌ای اومد، اما بعد قطع شد و دیگه‌ام نمی‌گیرد.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار