سلطانی مهر: بی انگیزه نشدیم/ پاشازاده تغییرات زیادی در شاهین شهرداری ایجاد کرده است

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: بازیکنان بی انگیزه نشدند و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ان شاالله شاهین شهرداری در لیگ برتر بماند.

محمد سلطانی مهر، بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته عملکرد بهتری داشت. هر ۲ تیم به ۳ امتیاز بازی نیاز داشتند و فکر می‌کنم موقعیت‌های بیشتری نسبت به سایپا داشتیم. شرایط بد آب و هوایی کیفیت بازی را پایین آورده بود، زیرا گرما خیلی شدید بود و متاسفانه ۲ امتیازی که برای شاهین شهرداری حکم ۶ امتیاز داشت را از دست دادیم.

سلطانی مهر درباره عملکرد سرمربی جدید تیمش اظهار داشت: پاشازاده از وقتی به شاهین آمده، تغییرات زیادی در مسائل فنی و نظم تیمی ایجاد کرده است. در بازی با سایپا تیم ما سرحال‌تر بود و بازیکنان حس بهتری داشتند. کادرفنی هم از این که روند تیم رو به رشد است، ابراز رضایت کرد. متاسفانه ۲ امتیازی که برای ما مهم بود را از دست دادیم، اما خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم.

هافبک شاهین شهرداری در واکنش به اعتراض کادرفنی تیمش به عملکرد داوران گفت: نمی‌توانم درباره عملکرد داوری خیلی اظهار نظر کنم، اما در یکی، ۲ صحنه بازی با سایپا واقعا روی بازیکن حریف خطا نکردم، اما به سود سایپا خطا گرفتند و حتی داور به من کارت داد. به هر حال قضاوت عملکرد داوران را باید بر عهده کارشناسان داوری بگذاریم. این فصل که رو به اتمام است، اما امیدوارم فصل آینده عملکرد داوران هم بهتر شود.


بیشتر بخوانید:


او در پاسخ به این سوال که شاهین شهرداری در لیگ برتر می‌ماند گفت: روی کاغذ شانس ماندن در لیگ برتر را داریم و هنوز ۴ بازی ما مقابل پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان، استقلال و تراکتور باقی مانده است. بازیکنان بی انگیزه نشده اند و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ان شاالله تیم ریشه دار شاهین سقوط نکند و سهمیه بوشهر در لیگ برتر حفظ شود.  

سلطانی مهر درباره بازی‌های پیش روی تیمش گفت: هر چقدر به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و فرقی ندارد با تیم صدرنشین بازی داشته باشیم یا تیم‌های قعر جدولی. با قهرمانی پرسپولیس بقیه تیم‌های بالای جدولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند، اما تیم‌های پایین جدولی شرایط سخت تری دارند و برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند. مطمئنا ۴ بازی پیش روی ما سخت‌تر و پراسترس‌تر از بازی‌های قبلی است، اما چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام توان و قدرتمان به مصاف حریفان می‌رویم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار