پاشازاده: از آمدن به شاهین پشیمان نیستم/ ماندن یا سقوط کردن به عملکرد خودمان و حریفان بستگی دارد

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: پشیمان نیستم که به شاهین آمدم و این کار را به خاطر هواداران کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: اگر زمان کافی برای کار کردن روی نقاط ضعف داشتیم، پیشرفت خوبی می‌کردیم. ۲ روز روی مسائل تاکتیکی کار کردیم تا این که توانستیم ضد حمله بزنیم. هوای گرم و شرجی کیفیت بازی را پایین آورده بود، اما از تمام بازیکنانم راضی هستم.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که شاهین شهرداری می‌تواند در لیگ برتر بماند گفت: ماندن یا سقوط کردن بستگی به عملکرد خودمان و حریفان دارد. برخی از حریفان ما در هفته‌های آینده با هم بازی دارند و ما هم باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، در لیگ می‌مانیم. مهم‌ترین نکته این است که پیشرفت کنیم و در این بازی ۲۰، ۳۰ درصد بهتر از هفته‌های گذشته بودیم. در خط دفاعی واقعا شانس نداریم و هر بازی ۲، ۳ تک به تک به حریفان می‌دهیم. امشب این اتفاق رخ نداد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ور هفته‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


او در ادامه گفت: ما در مجموع ۲۰ بازیکن داریم و این موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند. از آمدن به شاهین شهرداری اصلا پشیمان نیستم و به خاطر هواداران شاهین این ریسک را پذیرفتم. با تمام توانم برای موفقیت شاهین شهرداری تلاش می‌کنم.

سرمربی شاهین شهرداری درباره عملکرد داوری گفت: در این بازی اتفاق خاصی نیفتاد، اما طبق معمول ما در خارج از خانه میهمان هستیم و در خانه هم میهمان. عرف است وقتی صحنه‌ای ۵۰_۵۰ است، به سود میزبان بگیرند، اما ما در خانه هم میهمان هستیم. در آن برنامه (فوتبال برتر) برای بازی ذوب آهن و ماشین ۳۰ دقیقه وقت گذاشتند، اما آفساید ما را نشان ندادند و من از این موضوع انتقاد دارم. این که ما پول نداریم دلیل نمی‌شود فرق بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار