بازگشت برخی محدودیت‌ها با اوج گیری کرونا در استان قزوین

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین از تعطیلی تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها، پارک‌ها، موزه‌ها و کتابخانه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: با توجه به افزایش ابتلا به کرونا این محدودیت‌ها از روز شنبه تا دو هفته در سطح استان به ویژه در شهر‌های قزوین، تاکستان و بویین زهرا اجرا می‌شود.

حبیبی گفت: در سطح روستا‌ها و بخش‌ها و مراکز هم بخشداران، دهیاران، فرماندهان کلانتری و مدیران بهداشت، مسئول نظارت بر برگزاری مراسم هستند که در صورت برگزاری باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: همچنین هر گونه اجتماع، همایش و مراسم در سطح ادارات ممنوع است مگر بر حسب نیاز که حداکثر بین ۸ تا ۱۰ نفر باشند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان اضافه کرد: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم جشن عروسی و ترحیم در استان و همچنین ارسال پیامک‌های دعوت ممنوع است.

حبیبی افزود: با هر گونه کوتاهی و سهل انگاری و تخلف در این زمینه که موجب تشدید بیماری شود به شدت برخورد خواهد شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان از شهروندان خواست با زدن ماسک و شستشوی دست با آب و صابون به صورت مستمر برای رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی جدیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار