سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به نظر می‌‎رسد که رئیس جمهور وزیر صمت را در موعد مقرر معرفی نمی‌کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به شواهد به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور گزینه وزارت صمت را در موعد قانونی معرفی نخواهد کرد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از عدم معرفی وزیر صمت توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جالب است که رئیس جمهور هنوز هیچ فردی را برای تصدی وزارت صمت به مجلس شورای اسلامی معرفی نکرده، در حالی که موعد قانونی سرپرست این وزارتخانه رو به پایان است.

وی افزود: رئیس جمهور روز گذشته در سخنان خود گفت که برای معرفی گزینه وزرات صمت منتظر است تا نمایندگان ایراد شورای نگهبان را رفع و مجلس  قانون مصوب آن را ابلاغ کند.

سلیمی بیان کرد: بنده از سخنان رئیس جمهور تعجب می‌کنم، چرا که ایشان می‌داند بر اساس قانون فعلی موظف است گزینه خود را برای تصدی وزرات صمت به مجلس معرفی کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر گزینه وزارت صمت تا بیست و یکم ماه جاری معرفی نشود، امضا و اقدامات آقای مدرس سرپرست این وزارتخانه غیر قانونی خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به شواهد و صحبت های اخیر رئیس جمهور به نظر می‌رسد که وی گزینه وزارت صمت را در موعد مقرر و قانونی معرفی نخواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس جمهور در سخنان روز گذشته خود گفت که با رفع ایراد شورای نگهبان و ابلاغ قانون مصوب مجلس، دولت دو وزیر بازرگانی و صنعت را به مجلس معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
وزیر که چیز مهمی نیست // لبنان 2 سال رییس جمهور نداشت و همه کارها بخوبی پیش میرفت و هیچ جنگ و دعوایی هم عالیمقامان با هم نمیکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
شما نمایندگان محترم هم لجبازی هستید خوب رفع ایراد کنید طرح تفکیک بازرگانی رو
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۶:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
حاج حسن فعلا هر کاری که بخواهد انجام می دهد نه به درد مردم توجه دارد و نه به اخطار نمایندگان مردم..............خدا یا چنان کن که سرانجام کار تو خشنود باشید و ما رستگار
آخرین اخبار