رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

پارک دوبله در سطح شهر ، معلول عوامل زیرساختی است

سرهنگ کهزادی گفت: توقف در محل‌های غیر مجاز و پارک دوبله در سطح معابر شهری ، معلول عوامل زیرساختی است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: نظم اجتماعی و ترافیکی در جامعه شهری از طریق آموزش ، فرهنگ سازی و کنترل اجتماعی در محیط استاندارد برقرار می‌شود.

او افزود: بنابراین تا زمانی که هر یک از عوامل سه گانه (آموزش ، کنترل اجتماعی و محیط استاندارد) کارکرد اصلی و واقعی خود را از دست دهد ، ارتکاب تخلف از سوی کاربران بیشتر می‌شود.

کهزادی با بیان اینکه برخورد سلبی پلیس با تخلفات ساکن در معابر شهری ، برخورد با معلول است نه علت، ادامه داد: تا زمانی که علت ایجاد کننده تخلف که همان نبود زیرساخت مناسب برای توقف است حذف نشود ، اقدامات تنبیهی توسط پلیس موثر واقع نخواهد شد.

او اظهار کرد: نظم بخشی به رفت و آمدها در شبکه معابر شهری و کاهش ناهنجاری ترافیکی، ماموریت اصلی و مهمترین اولویت پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با تاکید بر، برخورد جدی با رانندگان متخلف و قانون شکن ، مطرح کرد: برای اجرای هرچه بهتر این ماموریت راهبردی از همه ظرفیت‌های انسانی ، تجهیزاتی و قانونی استفاده خواهیم کرد.

او به نقش اساسی مردم و شهروندان در برقراری انضباط اجتماعی و ترافیکی در معابر شهری اشاره کرد و ادامه داد: اجرای مطلوب طرح‌های ترافیکی و داشتن خروجی مثبت در گرو همراهی و همدلی مردم است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.