مدیر کل هواشناسی خوزستان:

گرما در شوش می‌تازد/ دمای هوا از ۵۳ درجه گذشت

سبزه زاری گفت: شهرستان شوش با دمای ۵۳.۱ درجه سانتیگراد بالای صفر همچنان گرم‌ترین شهر خوزستان و جهان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه، شهرستان شوش با دمای ۵۳.۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین شهر خوزستان و جهان ثبت شده است.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دهدز با دمای ۲۸.۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر استان خوزستان است، ضمن اینکه طی مدت مذکور، اهواز حداکثر و حداقل دمای ۵۱ و ۳۳.۶ درجه سانتیگراد را ثبت کرده است

سبزه زاری با بیان اینکه آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف و در بعضی ساعات رشد ابر گاهی همراه با وزش باد دارد، اظهار داشت: از امروز لغایت اواسط هفته آینده شاهد افزایش رطوبت و شرجی در استان خواهیم بود.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه‌ای نسبت به استقرار توده هوای گرم و جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی از روز شنبه ۲۸ تیرماه در استان هشدار داد و به دستور استاندار خوزستان به علت افزایش دما و رطوبت، ادارات و بانک‌های۲۲ شهرستان در استان خوزستان در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه) هفته جاری تعطیل شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
یکم مونده فقط گرمای جهنم رو تجربه کنیم... از بس هوا گرمه برق هی قطع میشه وقتی هم وصل میشه ولتاژش خیلی پایینه کولر رو به زور روشن میکنه خیلی از کولرا سوختن خیلیا برق ندارن و خیلی مشکلات دیگه......ما داریم از هر طرقف داغون میشم