اجرای طرح پایلوت توزیع الکترونیکی گاز مایع در شمال استان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از توزیع الکترونیکی گاز مایع از ابتدای مرداد ۱۳۹۹ با زیر ساخت بانکی در منطقه ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد مجرد با اشاره به عملیاتی شدن توزیع الکترونیکی نفت سفید و نفتگاز در منطقه ارومیه در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: طرح پایلوت توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه همزمان با ۹ استان دیگر از ابتدای مرداد ۹۹ اجرایی می‌شود.

مجرد در ادامه افزود: اجرای این طرح، گامی دیگر در راستای تحقق دولت الکترونیک است و مصرف‌کنندگان نفت سفید فاقد اشتراک گاز طبیعی به راحتی با در دست داشتن کارت بانکی ثبت شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی می‌توانند از عاملین توزیع گاز مایع و پرداخت الکترونیکی قیمت مصوب کپسول گاز مایع خود را دریافت نمایند.

مدیر منطقه ارومیه تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم اعم از ثبت مشخصات شرکت‌های موزع، تاسیسات گاز مایع و ۳۸۴ عامل توزیع گاز مایع در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی و سیستم فروش انجام شده و با بانک تجارت به عنوان بانک عامل هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

مجرد یاد آور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۱۴ هزار تن گاز مایع در مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.