روحانی: اظهارات ثوری درباره کاراته سطحی بود/ فرق فوتبال با سایر رشته‌ها در برگزاری اردو‌ها چیست؟

مربی تیم ملی کاراته درباره مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

روحانی: اظهارات ثوری درباره کاراته سطحی بود/ فرق فوتبال با سایر رشته‌ها در برگزاری اردو‌ها چیست؟

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال برگزاری اردوی ملی پوشان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای ما فراهم کرده است، فعلا برگزاری اردو‌ها مقدور نیست و حدود ۵ ماهی است که بازیکنانمان را در اختیار نداریم. سوال من این است که چگونه فوتبال شرایط برگزاری مسابقات را پیدا کرده و کلی هم برخورد میان بازیکنان انجام می‌شود، اما رشته‌های رزمی مانند بوکس، کاراته و تکواندو که تعداد المپین‌های کمی دارند، باید بلاتکلیف بمانند؟ واقعا می‌توانیم شرایطی که در فوتبال اجرا شد را در کاراته هم پیاده کنیم تا اردو‌ها در فاصله کمی که به المپیک باقی مانده است، برگزار شوند. اگر دیرتر بجنبیم باید مدت زمان طولانی تری را برای آمادگی بازیکنان صرف کنیم.

او ادامه داد: کل بازیکنان المپین ما ۳ نفر هستند و با مربیان و سایر حریفان تمرینی به ۹ نفر می‌رسند و واقعا می‌توان اردو‌های تیم ملی در رشته‌های مختلف به ویژه کاراته را با رعایت سفت و سخت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کرد. به هر حال ما درخواست داریم در این روز‌ها اردو‌ها را برگزار کنیم.

روحانی درباره اظهارات حسین ثوری (رئیس فدراسیون بوکس) مبنی بر اختصاص گنجایش ۶۰ درصدی سالن شماره ۹ کمیته ملی المپیک به تیم ملی بوکس بیان کرد: ثوری درباره کاراته اظهار نظر درستی نکرده است. او فکر کنم با ورزش کاراته آشنایی کامل ندارد و در قامت یک مدیر نباید نظر خود را اینگونه اعلام کند و با مطالعه بیشتر قطعا مشخص می‌شود که کاراته ایران جزو ۳ کشور برتر دنیا است.

روحانی درباره شرایط ملی‌پوشان گفت: ما از شرایط بازیکنان خبر داریم و به صورت آنلاین تمرینات آن‌ها را زیر نظر داریم و امیدواریم به زودی در قالب اردو کنار هم جمع شوند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار