حسین روحانی بالاخره راهی روسیه خواهد شد

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه بعد از چند ماه بلاتکلیفی به کشور روسیه سفر خواهد کرد.

روحانی بالاخره راهی روسیه خواهد شدبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه از اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در روسیه و بسته شدن مرز‌های این کشور  به روی اتباع خارجی،   حدود ۷۰ روز را در شهر تالین کشور استونی سپری کرد.  

با توجه به اینکه روادید اروپایی این سرمربی ایرانی رو به اتمام بود، او به ایران سفر کرد. نزدیک به ۲ ماه است که او در ایران حضور دارد و به صورت آنلاین تمرینات تیم ملی کاراته را زیر نظر دارد و همچنان با فدراسیون کاراته این کشور در ارتباط است تا مقدمات حضورش در روسیه فراهم شود.

قرار بود هفته گذشته روحانی راهی روسیه شود که به دلیل نبود پرواز این اتفاق محقق نشد و در نهایت بعد از حدود ۴ ماه بلاتکلیفی، روحانی بالاخره شنبه هفته آینده (۱۸ ژوئیه) راهی مسکو خواهد شد تا تمرینات تیمش را از نزدیک آنالیز کند.

روحانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره عنوان کرد: پرواز من به روسیه قطعی است. به دلیل اینکه هفته گذشته هیچ پروازی از ایران به این کشور انجام نشد، در نهایت ۱۸ یا نهایتا نوزدهم ژوئیه به مسکو سفر خواهم کرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار